Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen raskaana ja miehellä vyöruusu!

Vierailija
27.02.2012 |

multa otettiin se verikoe että nähtiin olenko lapsuudessa sairastanut vesirokon kun ei sitä kukaan muistanut ja olinhan minä, nyt siis miehellä vyöruusu ja lueskelin että joillekkin vesirokko tulee kaksi kertaa? onko tää siis oikeesti nyt mahollista että saan miehen ruususta toisen vesirokon?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rauhassa. Se toinen kerta on sitten juurikin se ruusu ja kolmas ja neljäs. jos olet itse sen jo kertaalleen sairastanut, ei vauvallasi ole mitään hätää.

Vierailija
2/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten hölmönä lähdin taas selailemaan netin ihmeellistä maailmaa ja monet kirjoittaneet että ovat sen sairastaneet kahteen kertaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä toiseen kertaan tulee sitten versiona vyöruusu. Eli sama virus aiheuttaa molemmat. Tarttuu kosketuksesta silloin kun on aktiivinen.

Näin oli kerrottu mun äidille, kun odotin lastani ja hän peloissaan kyseli lääkäriltään pitääkö vierailu peruuttaa.

Vauvalle sama kuin jos sairastaisit vesirokon raskausaikana.

Vierailija
4/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on hyvin harvinaista. Joten ei nyt varmasti kannata hirveää stressiä asiasta ottaa.

Saiko miehesi ruusun hoitoon asikloviiri kuurin, joka siis nopeutaa paranemista, vähentää riskiä kroonisesta kivusta ja muutenkin helpottaa oireita?

Jos ei ole kuuria saanut niin kannattaa hakeutua uudelleen lääkäriin ja pyytää lääkkeeseen resepti.

Jostain syystä lääkärit eivät aina määrää tuota lääkettä (joka muuten auttaa myös herpekseen) vaikka se tosiaan auttaisi kyseiseen sairauteen.

Vierailija
5/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies siis paranee eikä hänellä ole hädän päivää, itseäni mä tässä nyt mietin ja lasta. mä en ois voinu ikipäivänä kuvitella et rokko vois tulla kahteen kertaan, neuvolan tätikin sanoi sillo ku multa se koe otettiin ja varmistu että se on mulla ollut että ei ole mitään ongelmaa olla vesirokkoa sairastavien lähellä. :/

Vierailija
6/7 |
27.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vsta-aineet löytyi verestä niin etköhän sä ihan turvassa ole.

Joten älä huoli :)

Vierailija
7/7 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä harvinaisia, joille se tulee oikeasti kaksi kertaa. Se on aina poikkeus. Koska sulta löytyy vasta-aineet, olet varmasti hyvässä turvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme