Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosmetologihoidoista

15.11.2005 |

Hei,

mieltäni askarruttaa seuraava: Voiko raskausaikana (ei vielä varmuutta) käydä kosmetologilla Hjeronymus hoidossa? Tämä on kemiallinen puhdistus, jossa hapon avulla nostetaan talia tukkiutuneista ihohuokosista. Toinen kysymys: Voiko raskausaikana värjätä hiuksia. Vastauksia erityisen kiitollinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätä voi hiuksia. Kosmetologi ei antanut mulle raskausaikana sähköistä ihonhoitoa. Halusi ottaa varman päälle.. Tuosta kemiallisesta en tiedä.

Vierailija
2/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia voi värjätä kuten ennen raskauttakin...ainoat riskit saattavat olla, että värit eivät tartu tai eivät kestä. Johtuu hormonaalisista muutoksista. Samaa koskee permanenttia. Nämä ovat kuitenkin yksilöllisiä. Tämä ihan ammattilaisen näkökulmasta...

Itse olen käynyt kosmetologilla montakin kertaa nyt odotusaikana. Uä- kasvohoitoa ei tehty, siinä on sähköä. Samalla kosmetologini ei suositellut kasvohoitoja, jotka sisältävät aromaterapeuttisia öljyjä. Voi kuulemma tulla paha olo ja jopa migreeni... Kannattaa kysyä kosmetologilta voiko kemiallisia käsittelyjä tehdä. Veikkaisisin että ei voi, koska hampaiden valkaisuakaan ei tehdä ja se on kemiallinen käsittely.

Itse olen ihanstunut erilaisiin rentouttaviin kosmetologihoitoihin, hieronnat on kivoja...vie ajatukset muualle!!

Hanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kosmetologiltani ja hän sanoi, että ultraäänellä tehtäviä kasvohoitoja saa tehdä raskaana oleville - ei siis estettä. Muista " erikoisemmista" kuin mekaanisista en kysynyt.

Joskus olen täältäkin lukenut, että kaikki kosmetologit eivät tekisi esim. uä-hoitoja raskausajalla, mutta en osaa sanoa mihin se perustuu. Perustuuko samaan kuin se, että jotkut sanovat, että aivan varmaa tietoa vauvan ultraamisen vaikutuksista ei ole? Luulen lisäksi, että jos esim. uä-hoidot (tai muut kasvohoidot) olisivat jotenkin pahasta, niistä kyllä varoitettaisiin selkeästi, kuten ruoka-ainerajoituslistaukset jne. ?

Vierailija
4/6 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vastaus tuli nyt vähän aiheen vierestä, mutta tuli mieleen kun asiasta juuri eilen juttelin! :)

Vierailija
5/6 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma kosmetologini kertoi, ettei raskauden aikana suositella kemiallisia kuorintoja, varoitteli, että ne voivat aiheuttaa värjäytymiä iholle. Mutta varmaan parasta varmistaa omalta kosmetologiltasi tuon tietyn hoidon mahdollisuus raskauden aikana. Mekaaniset ym. uä-hoidot

siis käyvät.

Vierailija
6/6 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vieläpä juuri tuossa Hjeronymus -hoidossa. Kyselin ihan alkuraskaudessa kosmetologiltani ja hän oli ottanut selvää asiasta ja sanoi että voi tehdä. Oli tehnyt jollekin raskaanaolevalle aikaisemminkin. Niinpä kävin ekan kerran ihan alkuraskaudessa ja toisen kerran siinä rv 20 paikkeilla. Nyt loppuraskaudesta en ole enää käynyt vaikka tarvetta oliskin ollut (iho ihan kauheassa kunnossa välillä hormonien takia), en pysty olemaan selälläni niin kauaa.