Rakkaani T,
Terveisiä taas ja kiitoksia kirjeestäsi.Olit lähettänyt sen 19päivänä ja luin sen vasta tänään.Täällä ei mitään erilaista kuulu.Lunta on tullut niin, että maa on valkoisena, mutta kyllä kai sekin vielä menee.
Kumpiapa sieltä kuuluu.Kyllä juorut siellä kiertää.Onpa silla Ebballa hyvät tietolähteet.Koskapahan se kuulee Joukosta kummia,kun sillä on yhä kummallisempia uutisia.Sellaista se on.Kyllä ne juorut helposti lähtee liikkeelle,eikä Ebba ollenkaan ajattele mitä itsestään voisi liikkua.Kuuluihan siellä olleen yhtä jos toista hänenkin osaltaan.Onpa liikkunut vielä miehen kanssa kadulla aamuyöllä jne jne.Olen Partasen pyytänyt tekemään Leenalle sellaisen astiakaapin.Synttärilahjaksi heinäkuuksi!Sinun Nikolai
Kommentit (2)
Terveiset ja kiitokset kirjeestäsi.Kirjoitan tässä muutaman sanan vaikka onkin kiireitä.
Voi helkkaristi se nuori isäntä.Anna sopivasti sana sanasta ja kaksi parhaasta.Ei sentään hävyttömästi vaan oikein asiallisesti ja puolileikillä.Nikolai
Helsinki 19.2. Nyt aion toden teolla lopettaa tämän kirjeen ja viedä sen postiin!LOL.Ja nyt Pimpuli,otan sinua kaulasta kiinni ja halin,halin niin että kiljut ja suukin sinua syntymäpäiväsi johdosta.Onnea Auringonpaistetta herttaiselle Pimpulille.
Minun piti tänään ilmoittautua tenttin mutta en mennytkään.Kaikki menee päin infernoa.Hienosti sanoakseni- Ukkosen neiti- morsian oli täällä käymässä ostoksilla.Hänen häänsä ovat t.k.31 pv ja pyysi minua kovin häihin mutta ikävä etten voi mennä.Tädille ja sedälle hurjasti terveisiä! Irene