Katsoitko eilen Pullukat. Oli aika hyvä.
Kanttaisi kaikkien läskien lasten vanhempien katsoa
Kommentit (30)
Koitin äärimmäisyyteen sietooni saakka katsoa mutta oli kyllä niin huono ettei vaan pystynyt. Jos olisi ollut joku muu ohjelma niin olisi kanava kääntynyt aikaisemmin.
Mun teinityttökin tykkäsi. Varsinkin terveydenhoitaja oli tytön mielestä mainio.
suosittelen kans, olisko arenalla? ens su 2.osa
KATOIN ETTÄ P (1)llu kat ,heko taisin lukea vain väärin!!!
TASAPUOLISESTI HAHA HAHHHHHH!!!!!!!!!!!!!11
minkälaisis talois asuville tarkotettu, no vastauksia jo kehiin !!!?????
sulle!!!!hahaahhahahahahahhahahahaah
muttaei ehkä ihan noin radikaalisti. mutta ite kasvoin perhees jos tosiaa salaateis ei olu tietoo ja kaikki oli syötävä. ja kun itse ilmoitti että tahtoisi laihtua niin siitä nous kauhee meteli että ei tuon ja tuon ikäisenä mitään aihtua tarvii. mutta hyvällä ne vanhemmat ajatteli.. ja tosiaan ei kannettu ruokaa joka paikkaan vaan kotona syötiin tietty.. retkelle kuulus vain ne pikku eväät leipä tai vast.
SANOMAAAN EN MUUTEN USKO, SO SAD NO ALA TULLLA JO
pakko olla jotkut toppaukset ku kyseinen leo on tuttu mm. joulutarina elokuvasta nikolas vanhempana lapsena eli otto gustafson
mutta käsikirjoitus ja koko toteutus oli surkea.
pojan maskeeraus huonosti tehty ja aika ylilyöntejä muutenkin ohjelmassa. Kuka oikeasti lähtee sieneen lasten kanssa ja kuskaa rinkallisen eväitä mukana esim. pizza jokaiselle ja kippotolkulla pikkuleipiä.
Ja onko noin tyhmiä vanhempia oikeasti. Esim. se äiti..pannullinen rasvaista ruokaa jokaiselle ja hiukan persiljaa päälle diureetiksi...hohhoijaa
Katsoin, koska katson mielelläni kotimaisia ja aihekin liippaa läheltä, olen itse lihava ja lapsistakin yksi lihava teini mutta ei meillä tollaista ole koskaan ollut ruokatottumusten kanssa eli eipä tuosta oikein mitään irronunut koko ohjelmasta.
"No oli aika kömpelö toteutus"
no uskon, että huumori saattaa olla vaikea löytää, jos olet samassa fyysisessä kontekstissa.
Mun mielestä juuri nuo kohdat olivat osa hauskimmista jutuista koko ideassa ja sarjassa.
Mun teinityttökin tykkäsi. Varsinkin terveydenhoitaja oli tytön mielestä mainio.
Sehän oli pukeutunut aivan tissejään esitteleväksi horoksi! Ja mikä ammattitaito! Antaa työpöydän takaa lähempää tutkimatta pojalle lähetteitä lääkärille urean tuoksun vuoksi! Just joo.
"No oli aika kömpelö toteutus"
no uskon, että huumori saattaa olla vaikea löytää, jos olet samassa fyysisessä kontekstissa.
Mun mielestä juuri nuo kohdat olivat osa hauskimmista jutuista koko ideassa ja sarjassa.
Mutta kömpelö oli silti toteutus. POika esimerkiksi näytteli hyvin mutta huono maskeeraus latisti, en vaan voinut sille mitään, että koin näin. Jäin miettimään kohderyhmää, siis kelle tämä oli nyt tarkoitettu ja millä tasolla asiaa haluttiin lähestyä. Vaikea ja kipeä aihe monelle mutta esim. meidän perheelle asia ei ole mikään vaikea. Ohjelmassa oli vaan äärilaitaista toteutusta ettei se välttämättä naurata, kulunut vitsi. Nuorten tunteita kuvattiin ihan hyvin. Ja aion kyllä jatkonkin katsoa vaikka lopunhan jo arvaa.
Hänen piti näytellä vuorotelleen kohtauksia niiden kanssa ja ilman niitä, että atooppinen iho kestäisi.
sen jostain katsoa myöhemmin tai tuleeko uusintana? Vaikutti aika hauskalta :)