Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Sisunaiset 27.2.**

27.02.2012 |

Moi!

Meillähän on tavoiteviikko meneillään, joten sen kunniaksi uusi aloitus heti näin maanantaina.

Minä en kyllä tuohon vanhaan tavoitteeseen pääse, mutta uuteen toivottavasti tällä tsempillä.

Tosin eilen söin illalla leipää. Lasten jämät oman lisäksi. Ja siksi kai ei vaaka näyttänyt kivoja lukemia tälle aamulle. Mutta koska taisi olla la kun viimeksi ilmoittelin, niin taidan nyt odottaa ainakin torstaihin ennen kuin ilmoittelen painoa tänne.

Muuten menee kivasti. Eilenkin kävin vaunulenkillä. Enempää en nyt yritäkään kuin 2-4 kertaa vaunulenkkejä viikossa. Huhtikussa sitten uudet liikuntatavoitteet.

Kommentit (5)

1/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu Pihlis, että oot avannut meille uuden pinon ja vieläkin hienompi juttu, että fiilikset on kohillaan ja hyvin sujuu :)!!

Mulla ei sujunut viime viikko niin hyvin.. herkkulakko kun loppui niin myös mun hyvin säilynyt tiukka laihistelu koki kolauksen..noh, eilen jo otin itseeni niskasta kiinni ja huomenna käyn vaa´alla, kun on taas kuun viimeinen päivä:)! Tosin plussaa sieltä tulee..sen tiedän jo etukäteen, mutta tää Helmikuu oli pudotuksellisesti muutenkin täysin turha niin josko Maaliskuussa sujuis sitten taas ;)!!

Mukavaa viikkoa kaikille toivoopi köris

Vierailija
2/5 |
28.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva luulla sun tsempistä! Jospa me kaikki tultais perässä...?

Höh Köris, harmittelut hankalasta helmikuusta, mutta toivotaan mahtavaa maaliskuuta!

Mua vähän kauhistuttaa jo tuleva kevät...ja sitten kesä. Koska sehän tarkoittaa shortseja ja uikkareita ja ...IIK!

Mulla ei paino ole mennyt kuin ylös (veikkaisin, en uskalla punnita), mutta sitkeästi koitan jumppailla ja syödä järkevämmin. Kait se joskus alkaa tuottamaan tulostakin?!

Missäs kaikki muuta Sisunaiset luuraa? Tulkaahan langoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on sujunut hyvin, mutta silti viime lauantaiseen painoon tuli 400 g plussaa, tämän päivän ja viikon lukemat 75,1 kg. Mutta päätin ilmoittaa, koska eiköhän se miinuskin sieltä ilmaannu.

Eilen en päässyt lenkille - en vaan yksinkertaisesti ehtinyt. Tänäänkään en ehkä ehdi, mutta huomenna sitten.

Kiitos Körikselle ja Leidille tsemppauksesta! Kylläpä siitä vaan tulee aika hyvä mieli. Kovasti intoa ja motivaatiota toivon teillekin jatkoon!

Vierailija
4/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ei tosiaan toteutunut. Tämän aamun lukemaa en viiti laittaa, oli niin hirvee. Melkeen kilon enemmän ku eilen! Yleensä, jos on tuommosia nousuja ollu, ne on sitte lähteny itestään päivässä tai parissa. Eilisen lukema oli 73,4 ja laitan sen tähän sitte. Ei vieläkään oikeen laihuttushomma innosta. Mistä sen innon löytäis?? Yritän käydä kirjottelemassa, yrittäkää tekin!

Vierailija
5/5 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut huonosta lukemasta, Horsmankukka! Mutta kuulostaa ihan täysin turvotukselta... varmasti huomiseen mennessä jo historiaa!

Minäkin repsahdin eilen pizzaan... en kauheesti syönyt, mutta silti, tänään tuntuu sormissa ja naamassa...

Vaa'alle en ole mennyt edelleenkään, päättelin, että koska ei se aiemmin harrastamani jokapäiväinen punnittelu tuottanut yhtään tulosta (tai tuottihan se, mutta plussamerkkisenä!),yritän keskittyä enemmän terveellisiin ruokavalintoihin ja liikunnan lisäämiseen. ehkä ei paino muutu, mutta onpahan ainakin parempi olo!

Tsemppiä tulevalle viikolle tytöt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme