Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä imuja olette kestovaipoissa käyttäneet?

Vierailija
26.02.2012 |

itse en ole valmiita imuja käyttänyt kuin bambuhamppu, ja se oli kyllä hyvä!

meillä joka vaippaan on laitettu harsoimu ja mahdollisesti pellava/froteeimu joka itse tehty.

yövaippoihin laitoin harson, froteeimun ja bambuhampun, ei tullut ikinä läpi.

nyt on uusi vaipatettava tulossa ja mietin pitäisikö ostaa valmiita imuja, mitä suosittelette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis maatuhan se kai, mutta entä bambujen kasvatus?

Vierailija
2/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis maatuhan se kai, mutta entä bambujen kasvatus?

Sehän kasvaa isoksi kasviksi kahdessa päivässä. Tarvitsee toki vettä mutta tahti on hurjan nopea. Samassa ajassa saa 200 bambusatoa kuin yhden puuvillasadon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan että hieman ekologisempaa kuin kertakäyttöiset vaipat :)

Vierailija
4/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käytössä babylandin taskuvaipat.laitetaan se mukana tullut 3.kerroksinen mikrokuitu imu (saa ostettua imuja myös erikseen) ja sit ite oon tilannu myllymuksuilta jotain bambuhamppu-fleeceä, se myös 3.krs. niillä toimii päivisin, vaihtoväli n.3h. yöllä kertikset käytössä. alotettiin kestoilu ku vauva oli 2-3kk, et en tiedä kuinka babylandit toimii ihan pienillä. niin ja tuo mukana tullut imu riittää kyl alkuun yksinäänkin, mut enään ei kyl riitä ku neiti pian 10kk.

Vierailija
5/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis tilasin kankaana tuon fleecen ja ite ompelin, hyvin yksinkertaisesti, mut säästöä tuli ja riittää hyvin noin. myllymuksuilla ainakin sillon myivät samaa taittoimuna, eli ommeltu fleece kaksinkerroin ja se taitellaan kolminkerroin, kun vaippaan laitetaan. eli tavallaan 6krs. mut tuon mikrokuidun kans toimii kyl hyvin tuo meidän 3.krs. ja on aamulla kuiva, jos illalla pesee, vaikkei taittoimu olekaan.

Vierailija
6/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuu äkkiä vaikka olisi paksukin imu ja pysyy pehmeänä myös ilman rumpua.

Vierailija
7/7 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyille vaihtoväleille oli ihan vaan harsopötkö kääräistynä Imse Vimse kuoren kanssa.

Bum Genius -taskuissa käytettiin BG:n omaa mikrokuituimua ja sen alle Rainbown luomupuuvillaimu, froteepyyhkeestä itse ommeltu imu tai Imse Vimsen flanellette -vaippa (näitä flanelletteja oli jokunen vuosi sitten äitiyspakkauksessa).

Yövaippana käytettiin myös tota BG:tä. Sen sisälle tungin ensin mikrokuituimun, sitten flanellette, rainbow tai frotee, uloimmaiseksi vielä villaimu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän