Mitä mieltä,äiti 22v ja lapset 1.5v ja 8kk ja ne päiväkotiin hoitoon?
Kommentit (18)
Nuorin lapsi voisi olla kuukauden kotona..
niin ei tiedäkään miten kauhea paikka se lapsille onkaan, ap
Nuorin lapsi on ihan liian nuori päiväkotiin
Onko ap saanut muksunsa ihan peräjälkeen? En veisi päiväkotiin noin pieniä, molemmat samalle pph:lle, ryhmikseen tai kolmiperhepäivähoitoon.
vuonna vaikkeivat olekaan kaksosia. Tytär tammikuussa 2007 ja poika marraskuussa 2007. Joten ei ole mahdotonta.
turha jossitella että toka monta kuukautta ennenaikainen koska silloin lapsi ei todella olisi hoitoon menossa tän ikäisenä...
sama vuonna syntyneet on ihan normaalia mutta 10kk ikäero ei...
JÄRJENKÄYTTÖ sallittu!
päiväkotiin. Itse en laittaisi IKINÄ.
Olen lastenhoitaja päiväkodissa.
Jotkuthan laittavat lapset heti äitiys- ja vanhempainvapaan päätyttyä hoitoon, ja jos lapsi on syntynyt kovin paljon yli la:n niin ikä voi hyvinkin olla n.8kk..
heillä on kaksi lasta.Eka on 1v8kk ja toka 10kk.Aika pieni ikäero niilläkin.
toi ikäero on lähes mahdoton :)
tammikuussa ja marraskuussa
turha jossitella että toka monta kuukautta ennenaikainen koska silloin lapsi ei todella olisi hoitoon menossa tän ikäisenä...
sama vuonna syntyneet on ihan normaalia mutta 10kk ikäero ei...
JÄRJENKÄYTTÖ sallittu!
joskaan ei todennäköinen. mutta miten se tähän liittyy? 15-vuotias äiti on myös tilastollinen poikkeus, mutta, uskokaa tai älkää, kyllä niitäkin löytyy. kysymykseen: ei päiväkotiin, ihan liian pieniä, pienempi ainakin. kotiin hoitaja, jos äidin on pakko päästä sinne päiväkotiin, mutta kyllä 8kk pitäisi saada olla vielä ainakin siihen saakka kotona, että osaa kävellä ja vähän puhua ja syödä itse sekä nukkuu vain yhdet päiväunet.
ikä on tässä varmaan mainittu siksi, että ap parjaa tuttuaan, joka on nuori äiti.
Meneekö töihin vai onko päättänyt olla masentunut.
Jos menevät päiväkotiin, niin sitten menevät. Ei sitä aina voi valita kaikkea parhain päin.
T. Äiti 30+, joka laittanut 2 lasta päiväkotiin vuoden ikäisinä.
jonkun tuntemattoman perheen hoitoratkaisut.
On toki liian iso päiväkotiin, että suosittelen ennemmin työpaikkaa tai opiskelua tuonikäiselle.