Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällainen kommentti??

Vierailija
26.02.2012 |

Oltiin parhaan ystäväni kanssa ravintolassa ja yhden korkean pöydän ääressä sitten nautittiin juomiamme ja juteltiin niitä näitä kun kaksi suurinpiirtein saman ikäistä miestä tuli siihen pöydän ääreen myös.

Ensin tuli ihan tavanomaista läppää, eli et miten on ilta mennyt ja oletteko käyneet jossain muualla ym ym. Sitten hetken päästä toinen mies sanoi mulle, että kyllä sun kaveris on kauniimpi ja ottaisin mielummin hänet kuin sut.

Olin hetken siinä hölmistynyt, kuten myös kaverini ja vastasin, että no siitä vaan good luck.

Me olemme molemmat ystäväni kanssa naimisissa tahoillamme eikä ollut mitään flirttiä kummallakaan tai muutenkaan kiinnostusta ylipäätään äijiä kohtaan.

Kundi kysyi kaveriltaan siinä sit kovaan ääneen vielä, että kumman tämä ottaisi niin kaveri oli aika nolon näköinen ja sanoi lähtevänsä vessaan.

Mielestäni tyypit ei ollut edes pahemmin humalassa.

En siis todellakaan loukkaantunut tästä, vaan hieman jopa naureskeltiin ystäväni kanssa kun tämä toinenkin poistu paikalta. Ihmetyttää vaan moinen kommentti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanottu suurinpiirtein noin. Kaipa ne vaan pienessä humalassa sanoo mitä ajattelee. Mutta se oli vain yhden miehen mielipide.

Vierailija
2/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lausuttu "sähän olet maksullinen nainen" viikko sitten lauantaina. Huuli pyöreänä jäin,että mitä ihmettä.... Nyt jo naurattaa, silloin ei naurattanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vastannut, että "No kas kun sattui, sinäkin olet teistä kahdesta se vähemmän komea vaihtoehto ja jos valita pitäisi, ottaisin ton kaverisi."

Vierailija
4/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistaa sinut jotta olisit ikionnellinen ja antautuvainen jos HÄN sinut myöhemmin huolisi. Hauska aina huomata noita, mullekin yritetty samantapaisia.

Hyvä ettet haksahtanut.

Vierailija
5/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin vastannut, että "No kas kun sattui, sinäkin olet teistä kahdesta se vähemmän komea vaihtoehto ja jos valita pitäisi, ottaisin ton kaverisi."

Vierailija
6/6 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulepas nyt sinä naurettava mitätön huvittavasti pullisteleva runkvisti. Jos sinä olisit maailman viimeinen miesvaihtoehto minkäänlaista lähempää tuttavuutta ajatellen, niin valitsisin riemusta kiljuen sitten yksinelämisen ja tai jopa ikuisen selibaatin. Mutta onneksi elämässäni on älykäs, tahdikas ja kunnollinen aviomies, joka ei koskaan edes minkäänlaisessa humalatilassakaan puhuisi naiselle noin. Voitko poistua. (ja hymy herttaisesti päälle)

Hyi hitto mitä niljakkeita onkin olemassa. Vai pelimies, muahhhha ha. Kyllä pitää naisen olla tyhmä jos tuollaiselle antaa edes kaksi minuuttia ajastaan! Saati jos joku oikeasti tollasen ääliön kelkkaan lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä