Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffi/seurustelukokemuksia pihin miehen kanssa, millaisia?

Vierailija
26.02.2012 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi ei voi mennä ravintolaan syömään, koska se on niin kallista ja annokset niin pieniä, ettei saa koko rahan edestä vatsaa täyteen. Mielummin pitäisi syödä vaan kotona. Eikä mitään sellaista ruokaa, jonka raaka-aineet on kalliita. Perunaa ja tarjouslihaa. Sitten on mies tyytyväinen. Pihi mies ajattelee itsekkäästi.

Vierailija
2/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ajattelee itsekkäästi? Monesta pihistä tuntuu pahalta tuhlata muidenkaan rahoja, etenkään rakkaansa. Minusta se ei ole itsekästä. Eri asia sitten ne ahneet, jotka itse pihistelevät mutta mielellään kuluttavat mies/naisystävän laskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät koskaan anna muille mitään hyvää hyvyyttään, itseensä tuhlaavat senkin edestä. halveksun tälläisiä ihmisiä.

Vierailija
4/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei käyttänyt kun vanhoja bussiaikatauluja jotka kuulemma toimivat ihan hyvin :/

No, minä olin nuori ja rakastunut.

Vierailija
5/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kosi ja vei kultasepänliikkeeseen sorumus ostoksille. Hyvä, hyvä muuten, mutta mun piti maksaa sormukset. Sanoi, että maksaa omansa sitten myöhemmin mulle takaisin. Ei tullut sitä rahaa koskaan. No, kihlauskin jäi lyhyeksi. Maksatti mulla aina kaiken ja kaverilla oli perittyä omaisuutta, josta oli pääomatuloja työtulojen lisäksi. Itse olin opiskelija.

Vierailija
6/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli luonani käymässä, kysyin, ottaako vielä teetä. Menin ja kaadoin vedenkeittimestä haalean veden pois ja laitoin hanasta uutta. Mies kysyi moittivasti, Mitä sä TEIT? Olin ihan hölmönä, että keitän lisää teetä, etkö haluakaan. Ei, kun mies nosti metelin, kun olin kaatanut hukkaan vanhan veden (joku 1 dl). Ja oltiin mun luona! Saanen ihan haaskata rauhassa vettä, jonka itse maksan.

Pyysin miestä laittamaan muovikelmua salaattiastian päälle. Sen sijaan, että olisi reilusti kietonut kelmua kulhon ympärille, mies repi kelmusta pieniä palasia, joita yritti sommitella kulhon päälle.

Oltiin kävelyllä kaupungilla. Mulle tuli pissahätä. Sanoin, että mennään tonne kahvilaan, käyn pissalla. Mies ilmoitti, että odottaa ulkopuolella, ettei hänen tarvi ostaa mitään. No, ostin sitten miehellekin lasin mehua, en kehtaa ilmaiseksi käyttää toisten vessaa. Mies harmitteli, kun meni rahaa hukkaan.

Miehen keittiönpöytä ja tuolit oli ostettu kierrätyskeskuksesta joskus, kun hän oli opiskelija (yli 15 v sitten). Mikäs siinä, mutta tuolit ei enää pysyneet kasassa. Muut huonekalut samalta ajalta. Mutta hyvätuloinen mies ei halunnut ostaa uusia. Puhui aina siitä, miten ne uudet huonekalut menisi hukkaan, koska sitten kun hänen vanhemmat kuolee, hän perii niiden huonekalut.

Mies halusi aina treffeillä vaan kävelemään tai hänen tai minun luo kahville. Kun ehdotin leffaan menoa, hän kysyi lipun hintaa. Sanoin, että 10-12 euroa. Mies siihen, että kamalan kallista, hän voi kyllä odottaa, kun se leffa tulee tvstä.

Kaikki tarjottavat mies osti aina Lidlistä.

Ja kyse lähes 40-v. miehestä, jolla velaton ok-talo, velaton mökki ja velaton auto.

Vierailija
7/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kämpillä oltiin aina eikä mies mitään oikein edes tarjonnut. Joskus vein jotain kahvileipää tms. ja silloin keitti kahvit (laihat). Pääasiassa oltiin punkassa...

Kerran sitten mentiin baariin ja mies sanoi tiskillä tilatessa, että ota mitä otat. Hän ei kyllä maksa kun ei ole tapana naisille viinaa maksaa.

Vierailija
8/20 |
05.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imee sinulta rahat vuosien saatossa.

Vierailija
9/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei kai normaalit ihmiset syökkään ravintoloissa jatkuvasti. Ja eikö ole vain fiksua valvoa rahan käyttöään. Pihiydestä voi puhua, jos häneelle jää rutosti ylimäräistä rahaa. Mutta miksi pitäisi haaskata rahaa tyhjään? Säästäväisyys on hyve. Tosin jos roikut miehessä rahan perässä ei hän ole sinua varten.

Vierailija
10/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksin maksettavana laina, johon on laskettu kahden tulot eikä lainaa voi muuttaa mitenkään. Joten käytännössä olen pa ihan koko ajan. Mutta tykkään käydä ulkona, esim kesäisin ollaan paljon picnikillä, eli omat eväät mukaan.

Tuttu halusi naittaa mulle tuttunsa ja koska en ollut vähään aikaan ollut treffeillä suostuin. Mies soitti ja ehdotti ravintolaa ja mä selitin rahatilanteeni ja kerroin että voimme mennä kohtuuhintaiseen, koska en voi maksaa paljon ruuasta. Hän reteesti sanoi maksavansa. Mentiin sitten tälläiseen taco-mestaan, jossa ottamani pääruoka maksoi n 20 euroa. Join vettä + vajaa lasillisen viiniä. Mies otti alkudrinkin, alkusalaatin , pääruuan, pullon viiniä ja jälkkäriäkin. Kun tuli lasku, mies ehdotti että laitetaan lasku puoliksi. Siis tarjoilija seisoi siinä vieressä.

Minä tosi kauniisti kysyin tarjoilijalta mielipidettä. Sanoin mies oli puhelimessa luvannut tarjota minulle illallisen ja olen syönyt vaan kana-annoksen ja juonut vajaa lasillisen punkkua. Onko sinusta oikein että minun pitää maksaa puolet laskusta, josta vain murto-osa on minun tuottamaa ? Ja lähdin pois.

Mies lähetti sähköpostitse laskun ruuasta ja 1/3 osa punaviinipullon hinnasta, join siis vajaa lasillisen, max 15 cl, ei 25 ja en edes halunnut, mutta mies vaan kaatoi kysymättä lupaa.

En tietenkään lähtenyt ja kerroin tuttavalle mitä oli tapahtunut.

Enkä tietenkään laskua maksanut.

Vierailija
11/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä. Hän haukkuu, että tuhlaan rahani ostamalla saarioisen roiskeläppiä. Tai ostamalla rainbow- tonnikalaa. Hänen mielestään kaikkein halvin aina käy.

Yritin reissussa saada hänet ostamaan esim. kotipizzan. Mutta ei.. Ei:)

hän on huutanut mulle, että käytän liikaa vessapaperia.

Ja jos mä ostan mökillä sitä saarioisen pitsaa(roiskeläppää), hän syö vain atriaa, kun saahan sen parikymmentä senttiä halvemmalla.

Ja joo, tää mies huomauttaa aina mun vaatteista, "taas sulla on uusia", vaikka olen saanut kyseiset vaatteet siskolta joskus 5 vuotta sitten, ja vetoketjukin on rikki..

Ja sitten hän ihmettelee, miksen mene naimisiin kanssaan:)

Vierailija
12/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa seurustelusuhteista rahanahneiden akkojen kanssa, jotka itse olivat pa, mutta mun rahat kiinnosti. Ei ollut kivaa ei :(

Vierailija
13/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kertoa seurustelusuhteista rahanahneiden akkojen kanssa, jotka itse olivat pa, mutta mun rahat kiinnosti. Ei ollut kivaa ei :(

Se minun treffailema pihi mies kiinnostui minusta vasta, kun tajusi, että minulla on velaton asunto, kaksi velatonta autoa ja rahaa pankkitilillä.

Jälkikäteen sain yhteiseltä tutulta kuulla, ettei ensin olisi halunnut treffeille kanssani, kun luuli, että olen rahaton ja varaton. Kun en ole koskaan tuollaisia asioita korostanut.

Että se siitä, etteikö pihit miehet olisi myös rahan perässä.

T. teen keittäjä

Vierailija
14/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis velaton mökki, auto ja koti jos olisi ollut tuhlaavaisempi mies. :)

Mies oli luonani käymässä, kysyin, ottaako vielä teetä. Menin ja kaadoin vedenkeittimestä haalean veden pois ja laitoin hanasta uutta. Mies kysyi moittivasti, Mitä sä TEIT? Olin ihan hölmönä, että keitän lisää teetä, etkö haluakaan. Ei, kun mies nosti metelin, kun olin kaatanut hukkaan vanhan veden (joku 1 dl). Ja oltiin mun luona! Saanen ihan haaskata rauhassa vettä, jonka itse maksan.

Pyysin miestä laittamaan muovikelmua salaattiastian päälle. Sen sijaan, että olisi reilusti kietonut kelmua kulhon ympärille, mies repi kelmusta pieniä palasia, joita yritti sommitella kulhon päälle.

Oltiin kävelyllä kaupungilla. Mulle tuli pissahätä. Sanoin, että mennään tonne kahvilaan, käyn pissalla. Mies ilmoitti, että odottaa ulkopuolella, ettei hänen tarvi ostaa mitään. No, ostin sitten miehellekin lasin mehua, en kehtaa ilmaiseksi käyttää toisten vessaa. Mies harmitteli, kun meni rahaa hukkaan.

Miehen keittiönpöytä ja tuolit oli ostettu kierrätyskeskuksesta joskus, kun hän oli opiskelija (yli 15 v sitten). Mikäs siinä, mutta tuolit ei enää pysyneet kasassa. Muut huonekalut samalta ajalta. Mutta hyvätuloinen mies ei halunnut ostaa uusia. Puhui aina siitä, miten ne uudet huonekalut menisi hukkaan, koska sitten kun hänen vanhemmat kuolee, hän perii niiden huonekalut.

Mies halusi aina treffeillä vaan kävelemään tai hänen tai minun luo kahville. Kun ehdotin leffaan menoa, hän kysyi lipun hintaa. Sanoin, että 10-12 euroa. Mies siihen, että kamalan kallista, hän voi kyllä odottaa, kun se leffa tulee tvstä.

Ja kyse lähes 40-v. miehestä, jolla velaton ok-talo, velaton mökki ja velaton auto.

Vierailija
15/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä iloa on mistään omaisuudesta, kun elämästä ei pysty yhtään edes nauttimaan. Tässäkin riittää sitä harmaata aluetta ihan kylliksi, ei tarvi mennä ääripäästä toiseen.

Vierailija
16/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama asia tuli kans heti mieleen... "pihisti" elämällä miehellä on 40-vuotiaana velaton talo, mökki ja auto

Vierailija
17/20 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käyttänyt itseensä ollenkaan rahaa. Nololta mun mielestä oli, jos joskus lapsena kuitenkin joskus käytiin ravintolassa syömässä (vaikkapa äidin tarjoamana) piti aivan hirvittävää mekkalaa ravintolassa siitä, kuinka kerrankin ollaan syömässä oikein "liinapöydän ääressä". Ja ne ravintolat ei varmaan koskaan mitään Rossoa kummempia.

Vierailija
18/20 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa käyttää rahansa niinkuin haluaa tai olla käyttämättä.

Vierailija
19/20 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on eroa, onko nuukapihi vai sairaalloisen pihi.

Eli onko siellä sydämessä sellainen vipu kuin myötätunto ja ymmärrys toista kohtaan vai toisten kustannuksella eläminen.

Mun mies on pihi. Ja se on sen ainoa huono puoli. Joskus oikein idioottipihi. Joskus pitää lyödä kova kovaa vastaan. Esim. 18 vuotta vanhat kodin astian ja pesukoneet halusin vaihtaa käyttö- ja energiapihimpiin, ja ostaa kuivausrummun liputtamiseen kyllästyneenä, niin "ei ei ei, nehän toimii vielä". No lopulta menin itse kauppaan ja ostin ne koneet omatoimisesti, parasta laatua. Ukkohan sai täydet kilarit, että häneltä ei kysytty mitään. Sanoin että sun neuvottelumahdollisuus meni jo, että nyt ukko turpa kiinni, että tuossa on viis hirttä poikki, että ala kävellä, ja onhan jo sairaus, jos pesukoneiden takia kaatuu sulta elämä ja menee perhe.

No se maksoi mulle niistä puolet. Ja on hyvin tyytyväinen koneisiin. Toisekseen meillä tippui sähkölasku ja vesilasku. Vaikka ukko on uppiniskainen jäärä ja pihi, meillä ei ole koskaan ollut sellaista, että laskujen maksut kaatuisi jomman kumman niskaan. Ne on hoidettu reilusti. Ja sitä ei laskettu, että kuka nyt minkäkin kahvikupin tarjosi. Mutta pitseriaa kalliimpaan paikkaan sitä ei saa syömään. Siinä se pihiys tulee taas vastaan. Eikä se matkaile ulkomaille, kun se on niin kallista. Minä käyn lasten kanssa. Omapahan on menetyksensä. Ehkä joskus älyää, mitä kivaa menetti. Mutta maksaa se toisen lapsen matkakulut.

Aina kun pitää ostaa jotain uutta,  saa vääntää ja vääntää ja perustella. Mutta nyttemmin se jo tajuaa laadun päälle, eikä osta sitä halvinta, koska on huomannut, että se maksaa enemmän, jos tavara hajoaa äkkiä. Niinpä viimeksi ostettiin puinen kirjahylly. Silti toivoisin, että a) se reissaisi meidän kanssa b) ei aina tarttisi vääntää kodin isommista hankinnoista. Onneksi se ymmärtää, että talon pitäminen kunnossa on tärkeää, eikä nuukaile siinä.

Mieti kaksi kertaa, alatko pihin kanssa yhteen. Voi olla hyvin itsekäs ihminen ja sairaalloinen pihiys sokaisee niin, ettei ihminen näe, mitä vahinkoa tai surua sillä aiheuttaa.

Vierailija
20/20 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit on usein lokkeja. Lehahtavat paikalle grillibileisiin ja muihin juhliin ilman omia eväitä. Illan mittaan nautiskelevat muiden ruokia ja juomia ihan pokkana, eivätkä hämmenny vaikka heille siitä ihan vittuiltaisiin. Hymyilevät vaan, kun ovat niin mukavia ja rentoja tyyppejä (omasta mielestään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi