Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen mielipiteitä, miehen kanssa ongelmia

Vierailija
26.02.2012 |

Miehellä rankka tausta alkoholistiperheessä ja nyt hän purkaa angstiaan muhun. Hän saattaa huutaa minulle että enää hän ei hyväksy sitä että nainen lyö (äitinsä lyö, en minä) ja vouhottaa asialla välillä monta päivää ja ikään kuin syyttää minua asiasta. Sanoo minulle - En sitten katsele sitä enää yhtään. Ja minä olen yhtenä kysymysmerkkinä että minäkö sitä hänelle olenkin tehnyt?

Vastaavia esimerkkejä on lukuisia. Hän saattaa suoraan syyttää minua asioista, mitä en edes tee. Esimerkiksi että ostan velaksi ruokaa, mitä en ole eläissäni tehnyt. Hänen entinen vaimonsa teki kyllä.

Tämä on hyvin raskasta, sillä haluaisin tasapainoisen ja vakaan elämän, mutta sitä ei tuon ihmisen kanssa ole. Onko tässä vielä toivoa, muuttuuko tuollaiset ihmiset ikinä vai onko hän aina samanlainen? Ikää on reilu 40 vuotta. Meillä ei ole yhteisiä lapsia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyttelee sinua äitinsä ja exänstä menneistä synneistä. Kehota häntä hakeutumaan hoitoon.

Vierailija
2/2 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä on apua aina ehkä pariksi viikoksi kerrallaan, kunnes on taas piru irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla