Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoisia teidän 13v pojat ovat?

Vierailija
26.02.2012 |

Meillä 157cm ja 43kg, onko mielestänne liian hoikka poika?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

158 cm ja 43,5 kg

Vierailija
2/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa ei tullut terkkarilta noottia painosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuon äskeisen pituus kuulema onkin.

Vierailija
4/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaa joukkuelajia ja siellä isoimmat ovat jo 180 senttisiä.

Vierailija
5/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta lähes 180 ja painoa jotain 90. Kengät on kokoa 46! Kädetkin on kuin jotkut "lapiot". Ei mikään hyttynen toi poika ;) En kyllä tajua että keneen on tullut kun minä olen aika pieni eikä isäkään ole mikään kovin pitkä jne. Sanottakoon vielä että poikani ei ole suinkaan luokkansa suurin, moni menee mitoissa ohi....

Vierailija
6/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nyt 12v siis ja on 164cm pitkä ja painaa 42kg.

Vierailija
7/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee sen 36 kiloisen äiti.

Vierailija
8/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

....kasvoi 13 vuoden kohdalla vuodessa 20cm. Jostain 155-senttisestä 175-senttiseksi. Painoa joku 50 kiloa tuossa loppuvaiheessa. Hoikka siis edelleen, ei tuossa kasvuvauhdissa pysty painoa kauheasti suhteellisesti lisäämään, kaikki energia menee siihen venymiseen. Tulee onneksi minun sukuuni pitkäraajaisena, eikä isäänsä, joka on itäsuomalaista persjalkaista mallia. :D Nyt on ikää 15, 180cm mennee rikki ennen kuin 16 vuotta tulee täyteen, ja tuskin siihen pysähtyy vielä likimainkaan.

Vierailija
9/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee sen 36 kiloisen äiti.

Tuo kasvupyrähtänyt poikani valitteli jossain vaiheessa sitä että on niin ohut joka suunnasta. Kerroin että hänen kehonsa on päättänyt kasvaa pituuden ensin, ja lihasmassa tulee sitten myöhemmin. Isänsä on hoikka ja luontaisesti lihaksikas, joten sanoin että pojasta tulee samanlainen varmasti ilman että tarvitsee asiaa edes kovasti stressata. Poika ilostui tästä ajatuskulusta kyllä. Vältin puhumasta siitä että pitäisi kovin lisätä liikkumista, koska minusta oli parempi ettei tuohon oman kehon olemukseen panna liikaa painoa. Ortoreksiakin kun on ihan oikea uhka noille nuorille.

Vierailija
10/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsii siitä, että esim. palelee aina, kun rasvaa ei ole.

Lisäksi harrastaa vielä tosi paljon liikuntaa, useita kertoja viikossa, koska tuo lajinsa vaatii sitä.

Käsien ja jalkojen ohuus on lapselle niin arka paikka, että inhoaa mennä uimahalliin. Samoin kuin kylkiluut, jotka paistavat läpi.

Vaikka sitten, kyllä hänellä myös näkyy kovan urheilun tulokset, vaikka itse ei sitä huomaakaan.

Lapsellannikin isä on hoikka, samoin isovanhemmat, minä taas tyyristyllerö.

Vierailija
11/11 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta lähes 180 ja painoa jotain 90. Kengät on kokoa 46! Kädetkin on kuin jotkut "lapiot". Ei mikään hyttynen toi poika ;) En kyllä tajua että keneen on tullut kun minä olen aika pieni eikä isäkään ole mikään kovin pitkä jne. Sanottakoon vielä että poikani ei ole suinkaan luokkansa suurin, moni menee mitoissa ohi....