Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskovillan tuotteet-ovatko halvempia liikkeissä kuin netissä tilatessa?

15.11.2005 |

Ajatuksissa on hankkia vauvalle Ruskovillan vaatteita, katselin, että täällä pohjosempana ainakin Oulussa niitä on myynnissä Ottobren myymälässä. Tietääkö kukaan ovatko halvempia kuin nettikaupassa? Postikuluthan nyt ainakin tulee päälle jos tilaa. Arvelin kannattaako laittaa kaveri oulussa ostoksille, säästääkö enemmän kuin euron tai pari?

Kiitoksia etukäteen!

lahja

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskikeskusta vastapäätä, siellä on melkein aina joku alennuksentapainen menossa. Tällä hetkellä kaikki RV:t näyttivät olevan -15%. Kesäkuun alennusmyynneissä ale on ollut jopa -30%. Sieltä on aina seuraavan kauden villapuvut haettu ;)

Vierailija
2/3 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä olen nähnyt melko lailla samaan hintaan olevan myynnissä eri paikoissa. Voithan vaikka soittaa ja kysyä, ja jos on isompi määrä ostettavaa, kysy ihmeessä paljousalennus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella Miraakkelista olen ostanut joitain Ruskovillan tuotteita sekä joitain olen tilannut verkkokaupasta. 3,5 euron toimituskulut ovat aika pienet, joten en viitsi lähteä varta vasten ajamaan 40 km:n päähän Treelle, etsiä keskustasta parkkipaikkaa ja raahata kahta lasta liikkeeseen. Pienet vaatteet tulevat suoraan postilaatikkoon aika nopealla toimituksella, joten verkkokaupasta tilaaminen on mielestäni ehdottomasti helpompaa.