Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv12 lopuillaan ja housut ei mahdu??

Vierailija
25.02.2012 |

kolmas raskaus kyseessä ja kaikki mun kotihousut ja lököhousut on jäänyt pieniksi jo, puristaa.

piti oikein tarkistaa tuo lihominen, ekasta neuvolasta oon laihtunut yhden kilon. mitä ihmettä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jos oot ollut tosiaan aiemmin raskaana niin uusissa raskauksissa se maha pullahtaa sieltä aiemmin esiin, eikä vaadi mitään hurjia painonnousuja. Ekassa raskaudessa kun paikat kasvavat ekaa kertaa raskauden tarpeisiin niin kestää kauemmin mutta sullakin jo kaksi kierrosta takana.

Vierailija
2/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana kolmatta kertaa, etkä vieläkään ymmärrä, miksi tavalliset housut ei raskaana mahdu?! Hiukan olet jäänyt paitsi jostain valistuksesta.

Sä olet raskaana ja sun vatsa kasvaa. Housut kiristää, sitten vaihdetaan mammahousuihin!

T. kolmatta rv 17+5 odottava, mammahousut käytössä jo rv 8 lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rv 9 ja housut puristaa jo. Olen laihtunut oksentelujen takia 4 kiloa tässä vähän yli kuukauden aikana, mutta jostain se turvotus vain tulee eikä olo todellakaan ole laihtunut...

Vierailija
4/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tokassa raskaudessa hirvee turvotus jo ihan alku viikoilla. Kaikki on tietenkin yksilöllistä.

Vierailija
5/5 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisin sanoa jos on turvotusta, mutta sormukset mahtuu sormiin ja pois, sukista ei jää rantuja että kiristäis. Siis pelkkää mahan turvotustako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan