Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venlafaksiini ja sähköiskut

Vierailija
25.02.2012 |

Kyselisin,kauanko teillä on ollut sähköiskuja päässä venlafaksiinin lopettamisen jälkeen? Mulla on jatkuneet 2 kk sähköiskut... Alkaa usko loppua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pikkuhiljaa annosta vähentämällä, lopuksi avasin jopa ne kapselit ja söin vaan osan niistä pikkupalleroista. Kahdessa viikossa loppui vieroitusoireet, jotka oli kyllä tosi inhottavat!

Mulla tuli kieli aivan oudon tuntoiseksi, tuli sähköiskuja, katse seurasi viiveellä, olo oli välillä todella epätodellinen ja pelotti siksi ajaa autolla. Säikähdin todella helposti mitä vaan.

Huh, jos oisin nuo vieroitusoireet tiennyt ennen lääkityksen aloittamista, niin olis kyllä saanu jäädä alottamatta. En tuntenut, että lääkitys ois mihinkään auttanut, paitsi laihtumiseen, kun aluks ei tehny mieli syödä mitään pariin viikkoon :D

Vierailija
2/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatko lääkettä enää lainkaan? Sekin auttaa jos ottaa yhden viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. viikon tai ehkä jopa kaksi lopettamisen jälkeen, ja sitä ennen olin puolitellut hissukseen. Rauhoittavat vähän pehmensivät laskua.

2 kuukautta kuulostaa aika hurjalta?

Vierailija
4/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntui, että se ikään kuin "purkasi" hermostosta jännityksen. sitten ne loppui. mulla menee vain 70 mg enkä sitäkään aina muista ottaa. tulee mieleen, että annos on liian iso? liittyykö ne siihen kun nukahdat?

Vierailija
5/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntui, että se ikään kuin "purkasi" hermostosta jännityksen. sitten ne loppui. mulla menee vain 70 mg enkä sitäkään aina muista ottaa. tulee mieleen, että annos on liian iso? liittyykö ne siihen kun nukahdat?

juu mulla tuli niitä aloittamisen jälkeen! - äskeisen kirjoittaja-

Vierailija
6/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 3 kk , vaikka söin pienintä mahd. annosta ja lopetin hitaasti.

Vierailija
7/8 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakulla kestänyt 3 kk, ehkä mulla vielä toivoa... Lopetin hitaaseen tahtiin lääkärin ohjeen mukaan, mutta ehdin käyttää lääkettä jo vuosikymmenen, joten kaipa aivot niihin aika lailla ehti tottua. Nyt vaan tulee mieleen, onkohan nämä sähärit ihan vaarattomia, mutta tuntuu olevan niin yleinen lopetusoire, että kaipa ovat.

ap

Vierailija
8/8 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli yllättäen mieleen googlata asia.. lopetin aikanaan ensin seinään efexorin 225mg. Kesken erään ryyppyputken. Ei siitä enempää. Menin aivan toimintakyvyttömäksi tietenkin. Sitten vähentelin ne pois jokseenkin nopeasti, jahka sain taas käsiini. Söin niitä siis jonkun puoli vuotta yteensä. No, tämä oli 2009-2010. Sähköiskuja tulee edelleen aikalailla päivittäin. Nyt kun nopeasti tuumin, niin levolle käydessä ehkä enemmän. Olen oppinut jotenkin elämään niiden kanssa.. pitäisi varmaan sanoa lekrille asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä