Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka "hurahtaneet" matkusteluun? Mikä teitä siinä kiehtoo?

Vierailija
25.02.2012 |

Itse olen vasta aloittelemassa tätä "matkustelu-harrastusta", vaikka ikää onkin jo yli 3-kympin. Ja hitaalla tahdilla edelleen matkustellaan, säästellään aina ja sitten vasta lähdetään, kun rahat on kasassa. Ja perheen kanssa matkustellessa sitä rahaa tarvitseekin...

Mua kiehtoo matkustelussa uuden näkeminen, uusi paikka, uudet ihmiset, uudet tavat, uusi kulttuuri. Älyttömän mielenkiintoista :)

Lisäksi ulkomailla ollessa aika ikäänkuin pysähtyy, tai tuntuu kuin olisi toisessa ajassa. Irtaudun arjesta ihan 100%, kotimaan velvollisuudet ja murheet tuntuvat todellakin matkoilla ollessani olevan tuhansien kilometrien päässä :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaiset ihmiset ja kulttuurit.

Ja lämpö on plussaa vain. myös perheiden ja sukulaisten lämpivät välit ilahduttavat aina, kun sitä tuolla näkee.

Vierailija
2/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvella on pakko päästä aurinkoon, koska ryydyn kotimaassa. Kulttuurit ovat toisarvoisia, vaikka nautin toki eksoottisista ruuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee matkusteluun. Minua kiehtoo vieraat kulttuurit, ruokakulttuuri ja se, että ulkomaanmatkoilla arjen paineet ja kiire unohtuu ja kuten sanoit, aika pysähtyy.... En pysty kotona täysin rentoutumaan loma-aikoina, siksi lähes joka loma lähdemme johonkin.