Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks teidän keittiön vahakangas "ikuinen"? Voisko laittaa pesukoneeseen?

Vierailija
25.02.2012 |

Siis mulla on Etolan kangas.

Kauan teillä on kestännyt? Miksi olette vaihtaneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lingota ei saa, ettei pinta mene ryppyyn. Minulla on yleensä Finlaysonin tai Marimekon vahakangas.

Vierailija
2/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kun tekee mieli uutta, joskus siksi, kun entinen on mennyt kuluneeksi ja pinttyneeksi.

AIka hyvin meillä puhdistuu nuo Marimekon vahakankaat ihan mikroliinalla pyyhkimällä. Mutta olen pessutkin koneessa hienopesuohjelmalla ilman linkousta. Yleensä kesällä niin saa ulos narulle suorana kuivumaan. Voihan nuo kyllä silittää nurjalta eli sieltä kangaspuolelta ykkösellä.

Meillä taitaa olla kuusi vahakangasta, vaihdan sisustuksen mukaan tai vuodenajankin mukaan. Jouluksi punaista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pesen niitä, käytän marimekon vahakankaita.

Vierailija
4/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on pieni, piirtää ohi tabletin, maalaa, sotkee,

kaikki ei lähde pois vaikka heti pyyhkisi...

vallilan vahakangas ontällähetkellä

pyyhin siis rätillä, joskus kun pinttyy on pakko laitta koneeseen

kestää pari koneåesua, sitten ,menee se påinta kosteutta hylkimättömäksi ja on pakko ostaa uusi,

toki vaihteluakin kaipaan.

Vierailija
5/6 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen "ranskalainen ruutu", pieniä tummansinisiä ruutuja. Ehkä se riittää, että pesee sen kunnolla laittamatta mihinkään pesukoneeseen.

Vierailija
6/6 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Vallilan vahakankaan, jollaisia minulla on useita eri juhlakausiin ja vuodenaikoihin jo 17 vuoden ajalta. Hyvin ovat kestäneet pesua ym. Tilasin tämän netistä, kuten kaikki muutkin.

On aivan erilainen, puolta ohuempi , eikä pinta enää näytä " kankaiselta" ja laadukkaalta. Onko kukaan muu huomannut? Hinta kyllä ennallaan, enkä mistään löydä että olisi muutoksista kerrottu.

Oli viimeinen ostos sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi