Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin ja alkoi nalkuttaa teinille. Kun teini lähti ulos, mies alkoi valittaa

Vierailija
24.02.2012 |

teinistä minulle. Sitten hän muistutteli minulle, miten en joskus aiemmin halunnut erästä asiaa, niin en voi haluta sitä nytkään, vaikka niin sanonkin. Ymmärrän, että hän on väsynyt, mutta ei perhettä ja parisuhdetta pidetä tuolla tavalla yllä. Onko muilla nalkuttajamiehiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 1 ja 6 v lapset ja mies jaksaa jäkättää 6 vuotiaalle, että "sulla taas huone ihan sekainen ja sukat lojuu lattialla". tai sitten ruikuttaa mulle kun ei pysty katsomaan telkkaria kun lapset pitää meteliä.

Ja mulle ruikkasi just äsken lautasesta tiskipöydällä. Ei huomannut, että olin juuri ennen sitä tyhjentänyt tiskikoneen ja laittanut likaisia sinne...

Pointtina haluaisin sanoa, että meillä mies jotenkin näkee negatiivisena lähes poikkeuksetta kaikki asiat mitä teen tai miten ne teen.

Vierailija
2/2 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputtaa lapselle ihan jostain naurettavasta jutusta tyyliin "mitäs noi sukat tekee tossa keskellä lattiaa?" Mutta kun ne sen OMATKIN sukat on aina keskellä lattiaa niin hieman tuo logiikka ontuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme