Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä maitoa tulee, jos viitsii imettää......

Vierailija
24.02.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti on väsynyt ja heikosti ravittu, maitoa ei vaan tule. Kaikilla ei myöskään ole niin paljoa maitorauhasia että maitoa erittyisi.

Ja toisaalta, lapsi ei välttämättä pysty juomaan äidinmaitoa

Vierailija
2/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että raskaaksikin tulee luomuna jos vain osaa panna. Esim. mulla on aina tärpännyt heti ekasta kerrasta.

Nämä jotka sanoo että maitoa tulee jos vaan tarpeeksi tahtoo, ovat varmaan kans samaa mietä mun kanssa että kaiki lapsettomus on kuviteltua. Kun meillä naisilla on kaikilla virheettömät värkit. Ei vaan osata tai viittitä panna tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäminen onnistuu myös jos vaan viitsii... pyh ja pah mitään leikkauksia..

Vierailija
4/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tervetuloa vain tänne Keski-Suomeen sitten imemään näitä rintoja, katsotaan sitä maidontuottoa sitten yhdessä. En kyllä mene takaamaan tuloksia, kun surkastuneet/alikehittyneet maitorauhaset eivät hirveästi maitoa tihku.

Vierailija
5/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää provotkin, kun ei edes viitsitä keksiä enää mitään hyväksikäyttö-kidutus jne. tarinoita, vaan aloitukseksi riittää lause ja sit vaan istutaan ja toivotaan, että tappelu alkais. Vähän yritystä nyt edes!

Vierailija
6/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa tulee 99 %:lta naisista, mutta ei aina heiltäkään riittävästi tai sopivaan aikaan.

Esim kun vauva syntyy, joillakin äideillä maidontuotanto käynnistyy niin hitaasti, että vauvalle tulisi ilman korvikkeita liian kova nälkä. Toisaalta taas olen huomannut joidenkin äitien keksivät tekosyitä, joilla voisi livetä imettämästä vedoten siihen "että maitoa ei tullut". He riitelevät rintojaan ja maidontuotantoaan vastaan monin eri keinoin. Nähty on!

Vierailija
7/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivolisäkkeen vajaatoiminta ja aivolisäkekasvi.

Voitko Ap kertoa miten olisi pitänyt toimia?

Vierailija
8/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina ollut sitä mieltä, että raskaaksikin tulee luomuna jos vain osaa panna. Esim. mulla on aina tärpännyt heti ekasta kerrasta.

Nämä jotka sanoo että maitoa tulee jos vaan tarpeeksi tahtoo, ovat varmaan kans samaa mietä mun kanssa että kaiki lapsettomus on kuviteltua. Kun meillä naisilla on kaikilla virheettömät värkit. Ei vaan osata tai viittitä panna tarpeeksi.

Kyllä raskaaksi tulee kun vaan kunnolla yrittää panna! Ja kyllä se vauva siellä mahassa pysyy kun on alkunsa saanut, nuo keskenmenot ovat ihan vaan laiskuutta kun ei viitsitä sitä vauvaa kantaa!

Vierailija
9/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikon sairaalassa synnytyksen jälkeen kun maito ei nousssut rintoihin. Synnytys oli normaali ja en ollut väsynyt tai ressissä ja olin pitänyt imetystä itsestäänselvyytenä eli järkytys ja suru oli suuri. Mutta mikään ei auttanut ja toki jatkoin yritystä kotonakin mutta maitoa ei tullut...ainut mitä esim. pumpulla sain rinnasta revittyä oli 5 ml veristä vettä :) Ja vauva sai rinnan kunnolla suuhun ja jaksoi imeä mutta vain nännit meni rikki...

Vierailija
10/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä varmaankin näin.

Itse ainakin näin hitosti vaivaa onnistuneen täysimetykseni eteen: nännit verillä ja hammasta purren ensimmäiset viikot ja sen jälkeen yöunien kustannuksella ja omat menot väliin jättäen. Samoin söin ja join ihan hulluna.

Imetys onnistui näillä uhrauksilla hienosti, mutta olin kyllä todella väsynyt niin henkisesti kuin fyysisestikin. En tiedä, oliko sen arvoista, mutta ainakin vauvat rakastivat niin maitoani kuin imetystapahtumaakin. Tosin joutuivat luopumaan herkustaan vuoden ikäisenä. Tuolloin olin itse niin puhki, että touhu sai riittää...

Vierailija
11/11 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tässä maailmassa aina on viitsimiskysymys.. Kyllä minulta ainakin maidontulo loppui hitaasti mutta varmasti eikä lapsi maidollani kasvanut.. Enkä VIITSINYT odotella ja näännyttää lastani josko sitä maitoa taas alkaisi tulla kun eioo:ta tarjoan päivästä toiseen.. Huhhuh.. Nämä aiheet on niin monta kertaa koluttu, mutta silti näistä vaan jaksaa kiukustua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän