Salsatanssin"opettajat" ja epäiltyjen puolustajat.
Seuratessani keskustelua tanssikoulun työntekijöiden seksuaalirikossarjasta en voi muuta kuin ihmetellä näitä syyttettyjä puolustavia ihmisiä.
Miten ihmeessä tuollainen syytelitania, jonka päällä vielä pahoinpitely- ja uhkailuepäilyjä saa nämä etnotanssijoiden puolustajat hyssyttelemään ja vihjailemaan, että uhrit itse olisivat syyllisiä tai ainakin vahvasti osasyyllisiä.
"Juu, tytöt itse tyrkyttävät ja flirttailevat". Tota... nämä tytöt ovat olleen nuorimmillaan 15-vuotiaita ja se nyt vaan on niin, että tässä maassa aikuisella on se vastuu. Jos sitä ei noudata niin seuraa rangaistus. Ja tuskin kukaan flirttaaja haluaisi pahoinpitelyn tai uhkailun kohteeksi, kuten tässä on nyt epäilyjen mukaan käynyt?
Mitä jos salsan sijaan kyseessä oliskin kansantanhuryhmä ja nämä epäillyt miehet olisivat keski-suomalaisia ja keski-ikäisiä persuja?
Mitä sitten sanoisitte? Olisiko vastaava rikossarja edelleen yhtä laimean tuntuinen ja vastuu edelleen pääosin tai osittain uhrilla?
Kommentit (9)
tottakai naisten oma tyrkytys on tässä vaikuttava tekijä. tilaisuus tekee varkaan.
niin suuri osa tuon ikäisistä pukeutuu ja käyttäytyy kuin maksulliset. Osa vanhetessaan järkiintyy mutta osa jatkaa aikuisenakin samaa menoa.
Mutta valitettavasti itsekin uskon eniten tuohon "helpon saaliin" teoriaan. Valitettavasti nämä jutut ovat usein aika raadollisia, sinisilmäisiä tyttöjä on äärimmäisen helppo vedättää.
Mutta ei kai se nyt silti tee alaikäiseen työntymisestä jotenkin hyväksyttävää?
Kaikilla tänne kirjoittelevilla naisilla oli seksi koko ajan mielessä 15-vuotiaina?
Ei mulla vaan ollut. Tosiaankin saatoin mennä miehen autoon ajattelematt YHTÄÄN mitä miehellä ehkä oli mielessä tai halusiko hän seksiä. Seksi ei ollut omassa mielessäni silloin lainkaan, enkä todellakaan HALUNNUT sitä näiden miesten kanssa. Olin täysi lapsi 15 veenä, hain jännitystä ja vaihtelua elämääni, ja koin itseni usein yksinäiseksi.
Onneksi koskaan ei tapahtunut mitään, ei senkään miehen kämpässä, jonka olin, ja joka ryhtyi lähentelemään. Miehet uskoivat aina kun sanoin ei. Enkä todellakaan vihjaillut mitään, en flirttaillut enkä pukeutunut paljastavasti. Olin täysin kuutamolla.
Jotenkin menee minusta jo hiukan sairaaksi se ajatus, että jokainen tanssitunnilla käyvä 15v on seksiä janoava viettelijätär. Eiköhän niitä lapsia ole siitä joukosta ihan yhtä iso joukko kuin oli ennenkin.
juurikin samaa. Miten yhtäkkiä ollaankin raiskaajien puolelle ????? Siis mitä ihmettä. Tämä mamujen suosiminen on mennyt jo NAURETTAVAKSI. Jos mamu raiskaa, niin sit on muka tyttö halunnut :D. Ihan uskomatonta. Ja en todellakaan ole rasisti, oma miehenikin on mamu. Mutta tämä mielistely on mennyt ihan järkyttäväksi.
Vaikka tytöt olisivatkin flirttailleet, se ei silti oikeuta tekoa millään tavalla. Ja mistä edes ihmiset päättelevät täällä, että tytöt ovat flirttailleet. Aikuiset miehet kyllä ovat tienneet tasan mitä ovat tehneet. Sitäpaitsi ammattimainen opettaja EI sekaannu oppilaaseen, vaikka olisi ihan täysikäinen.
en itsekään 15-kesäisenä ajatellut kovinkaan seksistisesti saati yrittänyt liehitellä vanhempia miehiä.
tosin taas on niin herkkä ja hyväuskoinen, että olisin hyvinkin saattanu joutua vastaavassa tilanteessa uhriksi. Ja TODELLAKIN TAHTOMATTANI!
Erittäin hyvin sanottu!