Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua oikeasti suututtaa tää Victorian lapsen nimen haukkuminen.

Vierailija
24.02.2012 |

Äiti ja isä antaa lapselleen sen nimen mikä heille on tärkeä ja minkä he haluavat lapselleen antaa. Ja heti on joku Hermanni sitä haukkumassa ja huutamassa kuinka se on sopimaton. Samoin kansa, jopa naapurimaan kansa jolla ei ole mitään tekemistä koko lapsen kanssa. Oikeasti voin kuvitella kuinka paha mieli Victorialle tulee jos noita juttuja lukee/kuulee. Menis sekin Hermanni käytöskouluun jotta osais pitää suunsa kiinni asioista jotka ei hälle kuulu pätkänkään vertaa. On se nyt perkele ettei Vickan sais edes lapselleen nimeä antaa itse vaan siihenkin pitäis kysellä lupia koko kansalta ja varsinkin näiltä Hermanneilta.

Kiitos, helpotti :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi on äidin ja isän valitsema, ei siitä tarvi koko kunigaskunnan tykätä. Saati sitten naapurimaan urpojen.

Vierailija
2/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei... kun mää oon niin tärkee ihminen, et kyllä nyt nyppii, ei edes nimee valinneet mun makuni mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat valitsee nimen ja sillä siisti.

En edes kehtais alkaa haukkumaan jonkun nimi valintaa.

Vierailija
4/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää antaa vain sellainen nimi, ettei erotu joukosta. Siis omaa kansalaisuutta tyypillisesti edustava nimi. Muualla maailmalla ymmärretään jo, että voi ihan hyvin antaa itselleen mieleisen nimen, vaikkei se olisi ihan tyypillinen nimi. Se on tätä Suomen tasapäistämiskulttuuria.

Vierailija
5/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä antaa lapselleen sen nimen mikä heille on tärkeä ja minkä he haluavat lapselleen antaa. Ja heti on joku Hermanni sitä haukkumassa ja huutamassa kuinka se on sopimaton. Samoin kansa, jopa naapurimaan kansa jolla ei ole mitään tekemistä koko lapsen kanssa. Oikeasti voin kuvitella kuinka paha mieli Victorialle tulee jos noita juttuja lukee/kuulee. Menis sekin Hermanni käytöskouluun jotta osais pitää suunsa kiinni asioista jotka ei hälle kuulu pätkänkään vertaa. On se nyt perkele ettei Vickan sais edes lapselleen nimeä antaa itse vaan siihenkin pitäis kysellä lupia koko kansalta ja varsinkin näiltä Hermanneilta. Kiitos, helpotti :)

Vierailija
6/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei sillä vaan ole mitään väliä. Huomenna haukkuvat kaupassa näkemänsä perheen tai kaverinsa kommentit FB:ssa tai keksivät provoja. Heillä ei ole kaikki kunnossa.

Ohita ja kuuntele niitä, jotka osaavat iloita toisten onnesta :) Pysyt paremmalla mielellä ja saat lisää voimaa. Energiasyöpöt pitää joskus vain ohittaa vaivaantumatta edes silmiä pyöräyttämään.

Tosi kivaa iltaa sinulle!

Vierailija
8/8 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hienoa, jos sillä kunnioitetaan tätä miestä ja hänen vaimoaan

http://www.expressen.se/nyheter/kan-vara-en-hyllning-till-folke-bernado…