Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haamu joka hävisi???

08.06.2008 |

Usein lukee ihmisten saavan ns. roskishaamuja, eli testin kuivuttua tulee haalea viiva... Nop, mullapa kävi päinvastoin!?!

Eli tein raskaustestin, kun on vahva tuntuma siitä että voisi olla raskaana (neljä raskautta takana, joista yksi keskenmeno)... Liuskatestiin tuli mielestäni aivan todella haaaaaalea viiva muutaman minuutin kuluttua testaamisesta. Se näkyi aika hyvin, vaikka ei mikään kunnon viiva ollutkaan. Laitoin testin pöydälle ja ajattelin, että kuivuessaan näyttää ehkä tummemmalta (juu, teidän ettei ole enää luotettava, mutta minun historiassani kaikki testit ovat ihan alkuvaiheessa vahvistuneet kunnon viivaksi vasta kuivuttuaan!). Ja niinhän siinä kävi, että viiva oli hävinnyt!!!

Testailen parin päivän kuluttua uudelleen (kierto vielä hakusessa), mutta sillä välin, onko kenellekään käynyt näin ja mikä oli lopputulos? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, odotellaan... Kiitos vastauksesta :)

Vierailija
2/16 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuivuttuaan sen viivanpaikka ei enää näkynytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota minäkin epäilisin että näit valitettavasti vain viivanpaikan joka katosi kuivuttuaan. Mutta eihän sitä ikinä tiedä, pidetään peukkuja ja testailet sitten muutamanpäivän päästä uudestaan.

Itse testasin juuri heikon haamun aconilla, joka kuivuttaan jopa vähän vahvistui.

Vielä en juhli, testaan myöhemmin uudestaan ja katsellaan miten käy.

Mutta kyllä tämä toiveita herättää :D

Vierailija
4/16 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea plussa tuli heti ja kun testi kuivui ei viivan viivaa! Eli nega se oli :(

Testailin uudelleen eikä plussaa tullut silloin.

AIHA

Vierailija
5/16 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... näytti myös haaleaa viivaa, tuskin silmällä erottaa. Mutta nyt myös kuivuttuaan viiva tallella! Mitähän tämä sitten on??? Onkohan testit viallisia?

Vierailija
6/16 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi nyt ihan siltä vaikuttaa, että olet raskaana! Onnea siis!!! Mikä Kp sulla on menossa? Itse haluaisin päästä testailemaan, kun olo on ihan kun olisin raskaana, mutta kp vasta 22/27. :) :D

Vierailija
7/16 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ovis oli ilmeisesti (vaikkakaan ovistikut ei sitä näyttänytkään!?!) perjantaina 31.5. Nyt olisi siis 10 dpo...

Vierailija
8/16 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ovis luultavasti siinä samalla viikonlopulla eli pe 30.5-su 1.6. Kai minäkin sitten jo alan testailemaan. Täytyy mennä apteekin kautta kotiin. Jännittävää!!

Vierailija
9/16 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jokos testasit, möhköläinen? Tänään jälleen uusi testi tehtynä ja vaaleanpunainen haalea viiva on nyt ihan selkeä :) Itse siis plussasin tosi aikaisessa vaiheessa, nyt vasta dpo 11 ja se hävinnyt haamu tuli jo dpo 9. Ja hassuinta on se, että tikutin kipujen perusteella ovista yli viikon (ajoittain jopa 2xpäivässä), enkä milloinkaan saanut vahvaa viivaa aikaiseksi? Silloin kun oletan oviksen olleen, tuli vain vähän tummenpi viiva kuin muissa testeissä, mutta ei sitä kylläkään voinut ovisplussaksi kuvailla! Ovisplussan olen nimittäin edellisissä raskauksissa saanut, joten tämä ei ollut sellainen... Eli nyt on sekin todistettu, että vaikka ovistikut ei näytä plussaa, VOI TODELLAKIN OVULOIDA JA RASKAUTUA! Tsemppiä kaikille, kyllä se plussa sieltä tupsahtaa ja uskokaa tai älkää, mutta juuri silloin kun sitä vähiten odottaa :)

Vierailija
10/16 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Alina!!!!

Minä en vielä testannut. Ajattelin, että olis oireita mutta taitaa olla vatsatauti, koska meillä muutkin sairastaa :( :_| Toisaalta muut ovat aivan voipuneita ja minä puhkun energiaa tämän oloni kanssa...

Millä testillä testasit? Tai mikä herkkyys siinä oli?

Vierailija
11/16 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli merkkiä en tiedä, oli niitä netistä tilattuja halppistestejä... Mutta herkkyys oli 25 mlU/ml, eli ei edes herkin... Mutta tulethan heti ilmoittamaan tuloksen, kun olet testin tehnyt! Pidetään peukkuja :))

Vierailija
12/16 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin justiin netistä 5kpl herkkiä testejä. Saan ne varmaan jo huomenna. Eli testaan sitten kun töistä kotiudun :)

Vierailija
13/16 |
10.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tein sunnuntaina testin kaks päivää etuajassa ja olin näkevinäni jotain tosi haaleaa siinä hetken kuluttua, mut kun myöhemmin kävin katsomassa siinä ei näkynyt kerrassaan mitään... Nyt aion huomenna testata uudelleen jos täti ei sitä ennen huristele kylään. Tänään olis kp28/28. Nyt kyl vähän jännittää! Voi kun olisin rakskaana on nimittäin yk9 menossa ja ensimmäinen käynti väestöliitossa takana. Tässä kuussa ei ultrassa näkynyt ovista ollenkaan silloin kp 13, joten mielenkiintoista ois jos oiski tärpänny...

Adelein

Vierailija
14/16 |
11.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä en sitten kuulunut siihen ryhmään jolla tuo häivähdys ois merkennu jotain. Tein tänään kp29/28 uuden testin ja puhdas nega tuli. Täti ei ole vielä tullut, mut tulee toivottavasti pian ettei tartte sitä viikko tolkulla odotella niinkuin jossain kierroissa on käynyt.

Parempaa onnea muille!

Vierailija
15/16 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin, koska oireita(kuviteltuja?) on ja NEGA tuli. Testi oli herkkä(10ml/u) ja kp 25/27-28. On toki melko aikaista testata. Onko mahdolista, että oireet alkaisivat ennen plussaa? Eikö herkän testin pitäisi näyttää raskaus jo pari päivää ennen odotettuja kuukautisia?

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Vierailija
16/16 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin eilen uudestaan apteekin omalla testilla ja sain haamun(kp 28/27---?). Testaan huomenna vielä uudestaan.