Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teistä pitää itseään kauniina ja seksikkäänä?

Vierailija
24.02.2012 |

Minä pidän. Olen 44 v, mutta olen mielestäni 10 vuotta nuoremman näköinen, nätti ja hyväkroppainen. Vaikka lapsia onkin väännetty kuusi kappaletta. Rinnatkin on vaan kasvaneet kerta kerralta. Otan mielelläni kontaktia miehiin, koska haluan että he ihailevat minua. Ja totta kai vauhditan ihailua olemalla itse mukava heille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä pidän itseäni ihan kauniina ja seksikkäänäkin, vaikka mulla on ylipainoa (mitat 170cm, 75kg), ja kroppa ei tosiaan ole niin hyvässä kunnossa kuin voisi olla. Raskausarpia löytyy jonkin verran ja löllöä kropassa. Silti olen mielestäni kaunis, vaikka toki minullakin on huonoja päiviä jolloin tunnen itseni lihavaksi ja rumaksi. Ja en toki oleta että kaikkien muidenkin mielestä olisin kaunis ja seksikäs. Kyllä minustakin on kivaa saada positiivista huomiota miehiltä, mutta en sitä mitenkään hakemalla hae. Sekin on mukavaa kun joskus saa positiivista kommenttia ulkonäöstä muilta naisilta. Ja seksikkyys ei mielestäni riipu pelkästään ulkonäöstä vaan siitä että on hyvä olla omassa kropassa eikä lyttää itseään kommentoimalla koko ajan niitä huonoja puolia mitä on.

Vierailija
2/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meikattuna, laitettuna, asiallisissa bilevaatteissa ja parin viinilasillisen jälkeen! =D

Normikuosissa, meikkaamattomana olen ihan mitäänsanomaton, korkeintaan "söpö".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en halua kehuja ja huomiota muilta miehiltä, vain omalta ja niitähän tulee ihan kysymättäkin. Ei mun tarvitse olla kuin oma hölmö ihana itseni.

Kelpaan ilman meikkiä ja tälläämistä, mieluiten ihan suihkunpuhtaana ja alasti, ei ne kauniit rimpsut kuiteskaa pysy päällä kun minuutin, jos sitäkään.

Vierailija
4/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Olen mies, mutta vastaan kuitenkin.

43v iässä tunnen itseni komeaksi.

Naiset juoksee perässä ja potkin rumimmat nurkkaan HAH!

.

Vierailija
5/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikäs mutta en kaunis, sekin on mahdollista.

Vierailija
6/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juuri nyt nuhanenänä mutta 'normaalisti' kyllä.

Vierailija
7/7 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän. Ja ikää on 42v ja parhaimmillani. Äijät juoksee perässä ja potkin rumimmat nurkkaan HAH!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä