Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitoalan työt ovat pelkkää paijaamista ja silittelyä päivästä toiseen

Vierailija
24.02.2012 |

Huvittavaa kun lähihoitajat ja sairaanhoitajat valittavat että on raskasta työskennellä hoitoalalla. Naisvaltaisilla hoitoaloilla ns. "työ" on pelkkää silittelyä ja paijaamista ja likaisten lakanoiden vaihtamista puhtaisiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän paras :D

t. sairaanhoitajan sisko

Vierailija
2/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras provo :) Nyt ei kun kaikki hoitoalan työntekijät kilva puolustelemaan työn rankkuutta jne, niin ap saa kicksit!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelemaan niin pääset sinäkin sen helpon leivän syrjään!:P

Vierailija
4/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkeellinen provo.

Vierailija
5/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä joskus vaikka päivystykseen katsomaan, kuinka siellä "paijataan" potilaita.. :D Hyvä, että ehditään hoitamaan apua tarvitsevat! Toiv. sairastut itse, että näet ja opit arvostamaan hoitajien työtä. Tosin voin kuvitella, että olisit maailman vittumaisin potilas!!

Vierailija
6/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaiset työt ovat ihan syystäkin matalapalkkaisempia, sillä kevyitä hommiahan ne ovat.

Vierailija
7/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan sille nyt heti ja kerron tän. Että hommatkoon vaikka kotiäitejä vaihtamaan vaippoja, kun ne sen hyvin osaa ja eikös poliiseja oo paljon työttöminä, ne vois tulla sit painimaan niitten psykoosihillujien kanssa. Mä vaan paijaan ja silittelen tästä lähtien!

Vierailija
8/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsikirjasta tämä aloitus...

Dementoituneiden satakiloisten, väkivaltaisten pappojen hoitaminen alle kahdentuhannen euron kuukausipalkalla on kevyttä ja naisellista silittelyä ja hellimistä johon luonnollinen turhamaisuuteni on minut johdattanut :D

Datanomi-mieheni onneksi tietää kertoa minulle mitä on todellinen raataminen ja saa mut ymmärtämään miksi hän tienaa bruttona n. 1500 € minua enemmän joka kuukausi :DD

Vierailija
9/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei siinä leikkauspöydällä sitä kuitenkaan huomaisi. Niimpä vain istun, tuijottelen monitoreja ja luen kirjaa siinä haukottelujen välissä. Toki joskus vähän muka esitän töitäkin tekeväni, esim. kanyloin jos lääkäri ei ole ehtinyt vielä sitä tekemään...

Vierailija
10/10 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

?????????