Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaanko tuolit harmaiksi vai valkoisiksi?

Vierailija
24.02.2012 |

Meille tulee pöydäksi vanhasta ovesta tehty pöytä, johon lasipinta. Maalataan valkoiseksi.

Samassa tilassa on keittiön tasot harmaat ja vuolukivitakka (harmaa siis). Muuten sisustuksen väri on seinissä vaalean harmaa, lattia vaalea harmaa, katto valkoinen.

Sohva tumma harmaa, olohuoneen pöytä vanha arkku (ruskea), keittiön kaapit valkoiset.

Väripilkkuina joulun punainen matto, sohvatyynyt ja muuta sisustusjuttuja punaisina.

Eli tuolien väri ja niihin tulevan istuinosan väri (istuinosa tulee kankaasta).

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa tärkeintä on, että tuolit erottuvat seinien väristä selkeästi, tulevat siis esiin. Valkoinen olisi tämmöinen, mutta myös seinää selvästi tummempi harmaa toimisi. Itse valitsisin sen harmaan, koska mulla on valkoiset tuolit ja niissä on aina harmaita sormenjälkiä, jotka ei kaikki edes lähde pois.

Vierailija
2/3 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee pöydäksi vanhasta ovesta tehty pöytä, johon lasipinta. Maalataan valkoiseksi.

Samassa tilassa on keittiön tasot harmaat ja vuolukivitakka (harmaa siis). Muuten sisustuksen väri on seinissä vaalean harmaa, lattia vaalea harmaa, katto valkoinen.

Sohva tumma harmaa, olohuoneen pöytä vanha arkku (ruskea), keittiön kaapit valkoiset.

Väripilkkuina joulun punainen matto, sohvatyynyt ja muuta sisustusjuttuja punaisina.

Eli tuolien väri ja niihin tulevan istuinosan väri (istuinosa tulee kankaasta).

valkoiseksi. harmaa on mun mielestä sellainen väliväri jota ei kannata sisustuksessa käyttää kun joissain kohissa korostussävynä. Valkoinen menee aina ja kaikkien värien kanssa. harmaa on vähän sellainen "maalasin harmaaksi kun kaikki muukin on harmaata enkä osannut päättää mustasta tai valkoisesta"

Minä saattaisin maalata jopa mustaksi? Musta sopisi hyvinkin punaisen maton kanssa! Ehkä sitten kankaisen pehmusteen laittaisin harmaa raidallisen ja siinäkin saisi olla ehkä sitä mustaa ja valkoista raitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee pöydäksi vanhasta ovesta tehty pöytä, johon lasipinta. Maalataan valkoiseksi. Samassa tilassa on keittiön tasot harmaat ja vuolukivitakka (harmaa siis). Muuten sisustuksen väri on seinissä vaalean harmaa, lattia vaalea harmaa, katto valkoinen. Sohva tumma harmaa, olohuoneen pöytä vanha arkku (ruskea), keittiön kaapit valkoiset. Väripilkkuina joulun punainen matto, sohvatyynyt ja muuta sisustusjuttuja punaisina. Eli tuolien väri ja niihin tulevan istuinosan väri (istuinosa tulee kankaasta).

valkoiseksi. harmaa on mun mielestä sellainen väliväri jota ei kannata sisustuksessa käyttää kun joissain kohissa korostussävynä. Valkoinen menee aina ja kaikkien värien kanssa. harmaa on vähän sellainen "maalasin harmaaksi kun kaikki muukin on harmaata enkä osannut päättää mustasta tai valkoisesta" Minä saattaisin maalata jopa mustaksi? Musta sopisi hyvinkin punaisen maton kanssa! Ehkä sitten kankaisen pehmusteen laittaisin harmaa raidallisen ja siinäkin saisi olla ehkä sitä mustaa ja valkoista raitaa.

Pehmuusteessa sitten täytyy miettiä joko sitä punaista tai tummempaa harmaata. Ei missään nimessä valkoista pehmustetta, se ainakin on likainen hetkessä. Kiitti teille. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme