Häh saako vammaiset ottaa tatuointeja?? kuva
Kommentit (16)
Sairaita tällaiset jutut kun toinen on ilmoitettu kadonneeksi ja omaiset ovat hädissään.
Se on lailla kielletty. Vammaisen huoltaja tosin voi hakea Terveyden oikeusturvakeskuksesta erityislupaa joka myös tarkistaa että tatuointi on hyvän maun mukainen ja ettei sen laittaminen satu vammaiseen.
Se on lailla kielletty. Vammaisen huoltaja tosin voi hakea Terveyden oikeusturvakeskuksesta erityislupaa joka myös tarkistaa että tatuointi on hyvän maun mukainen ja ettei sen laittaminen satu vammaiseen.
Olin itse samaa aikeissa kirjoittaa mutta nopeampi oli jo ehtinyt.
Miks oot linkittänyt sen kuvan tänne?
Tuskin on julkisuuden henkilö?
Olin itse samaa aikeissa kirjoittaa mutta nopeampi oli jo ehtinyt.
ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin vammattomatkin.
Saattavat näyttää erilaisilta, ja heillä on jotakin rajoitteita, mutta tunteet ja toiveet heillä on samanlaiset kuin muillakin ihmisillä.
Mitä ihmettä sinä ap oikein kuvittelet?
Jos ihminen on oikeustoimikelpoinen eikä holhouksen alla, hän saa ihan itse tehdä päätöksiä.
Tiedät kai , että esimerkiksi liikuntavammainen ihminen ei välttämättä ole mitenkään älyllisesti vajavainen vaan täysin normaaliälyinen ihminen?
ovat aivan samanlaisia ihmisiä kuin vammattomatkin.
Saattavat näyttää erilaisilta, ja heillä on jotakin rajoitteita, mutta tunteet ja toiveet heillä on samanlaiset kuin muillakin ihmisillä.Mitä ihmettä sinä ap oikein kuvittelet?
Kuka tuo poika on? Miks oot linkittänyt sen kuvan tänne? Tuskin on julkisuuden henkilö?
En huomannut että olisi vammaiseksi väitetty.
Minusta näyttää lähinnä ikiteiniltä.
Semmoinen teini-asenne-ilme kasvoillaan on tuossa kuvassa.
henkilön omat.
Mistä te keksitte, että tyyppi on vammainen?
Ja mistä tiedätte, vaikka ko. henkilö olisi ottanut tatsan ennen vammautumistaan? Esim. huumeiden käyttö, alkoholin käyttö, onnettomuus, jokin sairaus voi aiheuttaa kehitysvammaa.
Cp-vammaisista moni on normaaliälykäs.
Esimerkiksi facebookissa todella paljon noita nuorten miesten pilakuvia. Heistä kiva ottaa erilaisia ja sitten kaikkien näkyville.
Esimerkiksi facebookissa todella paljon noita nuorten miesten pilakuvia. Heistä kiva ottaa erilaisia ja sitten kaikkien näkyville.
Toivottavasti näin väärin sillä olisi jo kauheaa!
joten todella asiaton aloitus. Taitaa ap itse olla vajaaälyinen.