Pärjäsin koko raskauteni
kahdella huutonetista ostetulla äitiyshousuparilla. Nyt molempiin tuli reikiä. Mitä teen? Laskettuun aikaan 1 viikko.
Kommentit (5)
Kuljin viimeisen viikon koko ajan juhlamekko päällä. Ostin sen isoäitini syntymäpäiviä varten vähän aiemmin. Oli ainoa, mikä mahtui päälle, enkä halunnut enää ostaa mitään uutta.
Mäkin olen pärjännyt kolmilla housuilla koko raskausajan, alkavat olla tosi kulahtaneita jo, mutta eipä haittaa, synnytän ensi viikolla. :))
Mäkin olen pärjännyt kolmilla housuilla koko raskausajan, alkavat olla tosi kulahtaneita jo, mutta eipä haittaa, synnytän ensi viikolla. :))
itse ajattelin näitä jumppahousu tyyppisiä housuja käydä ostamassa vielä yhdet...
alkaa ainakin täällä etelässä olee sen verran lämmin että hyvin riittää.. tosin mä kuljin jo pakkasillakin, ku hyvin tä masu tai hormonit lämmittää :)
tuon ajan? Missä kohtaa reiät ovat?
Klassinen ratkaisuhan on koettaa ommella reiät umpeen tai paikata. Jos reiät on sellaisessa kohtaa, että joku tunika peittää, niin vetäisin noilla vaan menemään.
Tässä kohtaa on pakko muistuttaa, että harva palautuu ihan normaalihousujen käyttäjäksi heti synnytyksen jälkeen. Varaudu siis (ainakin henkisesti), että voit tarvita odotusajan housuja muutaman viikon vielä synnytyksen jälkeenkin.