Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko mummille ruokarahaa, kun on ollut 5-vuotiaan kanssa 3 vrk?

Vierailija
23.02.2012 |

Paljonko sinä antaisit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän asian olen lapselleni hänen perheelleen tehnyt selväksi.

Mieluusti hoidan ja ruokin lastenlastani.

Ja muutoinkin ostelen hänelle ja heidän perheelleen kaikeka tarpeellista.

t: Mummo

Vierailija
2/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meinasin ihan ruuat viedä niille mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin veisin ruokakassin tai herkkukorin, sellaista mistä tiedät etä varmasi tykkää tai on käyttöä.

Mulla vähävarainen äiti ja ei yleensä suostu ottamaan rahaa jos on ollut lasteni kanssa heillä. Olen vienyt kahvia, keksejä, säilykkeitä, teetä, leikkeleitä, puurohiutaleita ja jauhoja, kynttilöitä, suklaata, kaikkea kivaa. :) Kovin on tykännyt.

Vierailija
4/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kun on jotenkin noloa antaa käteen)ja kivan kortin, niin on ollut tosi mielissään.

Ruokaa en oikein osaa ostaa, kun en tiedä, mitä syö (itsekseen) tai käyttää ruoanlaitossa.

ap

Vierailija
5/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vieras mummo niin loukkaus on antaa jotain 15 euroa ruokarahaa - pitää antaa kunnon palkka ja se on nyt ainakin 60 euroa päivä.

Jos on oma mummo niin tuskin jostain rahoista ja tommosista pikkusummista edes alkaa höpöttämään kanssanne. Mutta jos on todella vähävarainen ja pulaa rahasta ja itselläni olisi niin antaisin kunnolla oman kykyni ja mummon tarpeiden mukaan. Keskustelisin asiasta! Mutta muistaisin myös huomioida, että jaksaako mummo todella pienten lasten kanssa vai tekeekö sen pakosta jollakin tavalla - tai vaan rahasta, jos sitä itsellä ei ole.

Omituinen aloitus! Eikä edes provo!

Vierailija
6/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta lahjaksi lapsenhoidosta. Ei tulisi mieleenkään lähettää rahaa kirjekuoressa. Jos mummulla taloudellisesti tiukkaa, niin veisin ruokakassin lasten mukana.

Vierailija
7/7 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kummankaan vanhemmat eivät ikupäivänä huolisi rahoja vaan ovat tuputtamassa ruokia meille vaikka ihan hyvätuloisia ollaan itse.