Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko himoja herättävä ??

Vierailija
23.02.2012 |

Oletko koskaan aiheuttanut sellaista halua kenessäkään, että useammankin naisen kanssa ollessaan sama mies on käynyt luonasi seksin merkeissä, piitänyt sinusta eroottista sarjakuvaa, tekstaillut tuhmia jne tms.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut sellaisen että yks ja sama mies on hulluna minuun vielä 15 vuoden jälkeenkin

Vierailija
2/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsestänikin aika ällöttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut sellaisen että yks ja sama mies on hulluna minuun vielä 15 vuoden jälkeenkin

ja lisäksi exäkin näyttää oirehtivan tähän viittaavasti.

Vierailija
4/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on muutamakin mies, jotka ovat jo toistakymmentä vuotta yrittäneet keinolla millä hyvänsä. Yksi vanha exäni haikailee edelleen perääni, vaikka siitäkin on aikaa lähes viisitoista vuotta ja hän itse ei kyennyt sitoutumaan, eikä kykene vieläkään. Aina kun nähdään, jaksaa jankuttaa, että miksi olen valitsin aviomieheni, vaikka hänkin olisi ollut tarjolla.

Sinänsä hauskaa, kun kuljen töissä turvakengissä, työhaalareissa yms. :)

Vierailija
5/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se yksi ja ainoa eksäni kyllä olisi halunnut minut takaisin pitkän ajankin päästä mutta en ole kuullut vuosiin mitään kun muutin pois yms.

Mutta äitini on sellainen henkilö! Kaikki hänen eksänsä ottaisivat hänet kiljuen takaisin! Ja ei ole kerta tai kaksi kun jompikumpi meistä tyttäristä on saanut kuulla näiltä eksiltä vuodatusta siitä miten ihana nainen äitimme on, tai miehet ovat soittaneet meille kysyäkseen mitä äidillemme kuuluu nykyään! Myös isämme kuuluu näihin.

Vierailija
6/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä sitten olen, vaikken tunne olevani. Exäni oli sellainen rasittava, jatkuvasti munapystyssä vaatimassa seksiä. Ei kiitos, ahdistaa ajatuskin. Mulle riittää kerran tai kaksi kertaa viikossa vallan hyvin.

Vierailija
7/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellekkin miehelle, kunnese itse lopetin vuosien ajan kestäneen rallin...

haluttaahan sitä jotain muutakin kuin olla jokin tuhma pano kenen kanssa voi tehdä mitä vain, salaisesti.

Vituttaahan se.

Vierailija
8/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ja sitten pari muuta. Mutta en varsinaisesti voi sanoa olevani mikään seksipommi.

Vierailija
9/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen luontaantyöntävä.

Vierailija
10/10 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on seurattu autolla pimeässä, mulle on soitettu läähätyspuheluja, musta on tehty sarjakuva...

ainoastana toi viimisen on sellanen, josta olen iloinen.se oli sillon villissä nuoruudessa. Noi muut oli vaan ahdistavia tapauksia, enkä vieläkään tiedä kuka noiden takan on :/