G: Miksi luet av-palstaa?
Kommentit (9)
en enää tiedä. Varsinkin pari vskihullua saavat suorastaan pahalle mielelle.
kun löytää oikein hyvän ketjun ja saa nauraa vedet silmissä, tää koukuttaa ja tietty **ttaa myös, kun jotkut kirjoittelee niin tajuttoman tyhmiä juttuja, että sitä vaan ihmettelee missä tollanen tyyppi on kasvanut.
tätä voi lukea 30 s tai 30 min, eikä tipu kärryiltä. Joskus on ihan hauskojakin ketjuja, joskus saa hyvinä vinkkejä, toisinaan taas pahan mielen. Koskaan ei voi tietää.
Lisäksi keskusteluja käydään mitä moninaisimmista aiheista. Minulla ei ole lapsia eikä tule koskaan olemaankaan, mutta ei se mitään. Täällä jutellaan paljon muustakin kuin vauvojenhoitoon liittyvistä kysymyksistä. Oikeastaan elämän kaikilta osa-alueilta on ollut juttuja. Hyvä niin, monipuolisuus on valttia.
Tulee vaan sontaa päälle: parilla sanalla kuitataan roskaksi esittämäni faktat, epäillään älykkyyttäni, esitetään ideologiaa mm. muslimeista omia kokemuksiani vastaan, elämänfilosofiani on kuulemma 5-vuotiaan ääliön tasolla jne..
Eli... ...juu, en tosiaankaan tiedä. Ja se vittu-ketju oli kyllä kanssa SUURI pettymys :-)
Jo niistä saa hyvät naurut. Suurin osahan täällä kirjoittelee kieli poskessa.
itse,
- saa vertaistukea samassa tilanteissa olevilta
- olen myös saanut täältä moniin arjen pulmiin viisaita vinkkejä mitä en muuten oo googlettamalla löytänyt.
- itse vielä "nuori" äiti ja täällä kuitenkin äitejä joilla jo enemmän lapsia ja kokemusta (tosin vähän epäilevästi yritän suhtautua kun ihmisiä on monenlaisia ja kaikki keinot ei välttämättä sovi kaikille)
- ja joskus jos on tylsää niin myös eksyn tänne aika helposti :)
joskus saan hyviä neuvoja, ideoita. Kiva tietää mitä kansa on mieltä milloin mistäkin...