Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua!! (ov)

Vierailija
23.02.2012 |

Olen yhden pojan (8 v) äiti ja silkkaa omaa typeryyttäni olen leikkinyt hänen kanssaan kaikki vapaa-ajat. Olen siitä nauttinut ja ajatellut että kun hän siitä niin nopeasti kasvaa, niin haluan viettää paljon aikaa hänen kanssaan. Miten ihminen voi olla näin tyhmä.... Mutta nyt mittani alkaa olla täysi, hän vaan yhä haluaa kaikki vapaa-ajat leikkiä kanssani - tietysti myös kavereiden kanssa mutta asumme kaukana muista joten leikkikaveria ei ole tarjolla noin vaan, vaan aina pitää järjestää kaverikyläilyt ja näin ollen niitä ei tule joka päivä järjestettyä.

Miten minä ilmoitan hänelle että en jaksa enää leikkiä? Olen niin kyllästynyt että en keksi mitään "hienotunteista" tapaa vaan pelkään että sanoa täräytän sen vaan yhtenä päivänä tosi pahasti.

Auttakaa! Täältä on usein tullut hyviä neuvoja ja kommentteja kun itse on liian lähellä nähdäkseen ratkaisua rakentavasti ja toista loukkaamatta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian tiimoilta mieleen?

Vierailija
2/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alat olla jo sen ikäinen, että varmaan ymmärrät, että äidillä on paljon muutekin tekemistä, etten enää ehdi niin paljon leikkiä kanssasi kuin aiemmin, ja tarvitsen enemmän nykyään omaakin aikaa. Lupaan vielä leikkiä kanssasi, mutta en niin usein ja niin paljon kuin aiemmin.

Kokeilehan keksiä itsellesi nyt jotain tekemistä, mun pitää mennä suihkuun, tehdä ruokaa tai ehtiä lukemaan tämä kirja tms tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa jo ihan kivalta. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi