Lue keskustelun säännöt.
paljon limaa ja kipuja, negatiivinen ovistesti
22.02.2012 |
Ovistesti on näytti sunnuntaina haamua (eka päivä kun testasin tähän kiertoon, koska oviksen pitäs olla vasta viikon päästä maanantaina) ja siitä eteenpäin ei yhtään mitään. Kipuja on ollu kuitenkin joka päivä menkkojen loppumisen jälkeen ja tänään (keskiviikkona) on tullut todella paljon kirkasta venyvää ovisliman tyyppistä limaa. (Koskaan ennen ei ole näin paljon tullu)
Mietin voisiko tämä olla kiinnittymislimaa, vaikka onkin ihan kirkasta eikä veristä? Jos ovis olisikin ollut jo viikonloppuna... Taitaa olla turha toivo, mutta kun mies on kotona vasta lauantaina niin ei voi edes varulta hyödyntää näitä merkillisiä limoja :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen nyt testaillut ovistesteillä viime perjantaista asti, joka päivä on näyttänyt haamuviivan. Alamahassa kuitenkin ovulaatioon sopivia tuntemuksia. Minulla kp 11/28-30. Oikeasti ovulaation pitäisi olla vasta viikonloppuna. Ensimmäistä lasta odottaessani tulin raskaaksi heti kun halusin, siksi tämä odottaminen on maailman stressaavinta. Toivottavasti tänään tulee jo postissa ClearBluen ovulaatiotestit ettei tarvitse enää miettiä onko testissä haamu vaiko ei.