Suvussani 100v kaikki lapset tyttöjä
Onko teillä jollain muulla vastaavaa? Tai tietoa, mistä voisi johtua? Onko vain sattumaa vai johtuuko jostain sukumme naisten geeneissä? (Tiedän kyllä, että siittiö määrää sukupuolen, mutta eikös naisellakin ollut jotain vaikutusta?) Siis mummoni kaikki lapset, lastenlapset ja lastenlastenlapset ovat tyttöjä. Otos ei ole kuitenkaan kovin suuri, koska kullakin äidillä on 1-3 lasta.
Kommentit (12)
Niin, ehkä se on vain sattumaa, mutta toisaalta, jos kyse ph-arvoista, niin ehkä niillä on jokin yhteys myös ruokavalioon. Useinhan suvuissa myös ruokailutottumukset siirtyvät eteenpäin. Mutta joo, täyttä spekulointia...
ap
saivat vain poikalapsia. Mekin saatiin poika. Miehen duuni oli kemianalan yritys. Oliskohan jollain kemikaalilla asiaa.
Niin ja jos olis pelkkä ruokavalio taustalla, miksi samassa perheessä olisi sekä tyttöjä että poikia? Mielestäni ihan samalla tapaa olen syönyt jokaista lasta "tehdessäni"
-2-
Tai OLI, kunnes siskoni pykäsi pojan kahden tytön jälkeen. Siinä olikin suvulla ihmettelemistä, ei löytynyt pojalle sopivia vaatteita keneltäkään kierrätettäväksi. Edellinen poikavauva 1800-luvulta.
Voi olla, että sukusi naisilla vain tyttöalkiot kiinnittyvät. Elimistö saattaa hylkiä niitä poika-alkioita, ja ne sitten tulevat todella aikaisina keskenmenoina pois. Olen kuullut muistakin tuollaisista suvuista.
Sitten taas on miehiä, joilla vain veljiä ja poikia ja setiä. Ei siis siskoja, tyttäriä ja tätejä lainkaan. Se taasen voisi johtua jotenkin siittiöistä.
Tai sitten kaikki on vain sattumaa. Voittaahan aina välillä joku lotossakin täysosuman, vaikka siihenkin on mahdollisuudet todella pienet. :)
Minulla on kyllä ollut useita keskenmenoja. Ties vaikka sitten johtuisi tuostakin osittain.
ap
Teknisesti on tosiaan mahdollista se, jotta 100v ajalta ei ole isistä tietoakaan. Äidittömiä lapsia tuskin on ollut M. Jacksonia lukuunottamatta muilla urospuolisilla ihmisillä.
on lapsia vain toista sukupuolta. Mm. neljä tyttöä, viisi poikaa, kolme poikaa, kaksi tyttöä.
Ihan muutamalla on sekä tyttöjä, että poikia.
Itselläni on kolme siskoa, minulla ja siskoillani on vain tyttöjä. :)
Tai OLI, kunnes siskoni pykäsi pojan kahden tytön jälkeen. Siinä olikin suvulla ihmettelemistä, ei löytynyt pojalle sopivia vaatteita keneltäkään kierrätettäväksi. Edellinen poikavauva 1800-luvulta.
Oma tyttäreni on ensimmäinen tyttö miehen suvusssa yli 40 vuoteen ja ihmettelemistä piisasi siinäkin. Itsekin olin niin asennoitunut siihen, että nämä miehet tekevät ainoastaan poikia, että vielä synnytyssalissa lapsen nähtyänikin käsitin hänet pojaksi. Mahtoi siinä kätilö ihmetellä, kun vauvan haaroväliä esiteltäessä äiti toteaa isoon ääneen, että "poika!".
poikia erittäin pitkältä ajalta, eli naiset on naitu sukuun. Me tehtiin sitten poikkeus ja koko suku sai hepulin! Jopa ultrassa sanottiin, että pojalta vaikuttaa ja uskokaa sitä ihmettelyä, kun tyttö syntyi. Mä olin vaan super onnellinen siitä vauvasta jne kun kätilö sanoi, että terve punanahkainen tyttö... ÖÖÖÖ, siis MIKÄ??? Jep, tämä on toistaiseksi ainoa tyttö miehen suvussa :)
Loput meilläkin on poikia.
joka tappaa poikavauvat (varhaisessa vaiheessa tosin). En tiedä sen tarkemmin, mutta juu, sinne ei poikia synny.
Mene ja tiedä.
Kyllähän toiset uskoo vaginan ph-arvojen vaikuttavan tulevan lapsen sukupuoleen, eli siihen kuinka siittiöt matkallaan viihtyvät. Että jos teillä ollis joku mutaatio, joka loisi voimakkaasi tyttösiittiöitä suosivan ympäristön.
Itse uskon kyllä enemmän tuuriin...