Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun piti tänään harrastaa seksiä mieheni kanssa,

Vierailija
21.02.2012 |

mutta eipä tule onnistumaan.

Ensinnäkin menkat alkoivat eilen. Mies ei tiedä sitä.

Toisekseen mies osti viiniä, jotta olisin tuulella illalla. No, olen kyllä, mutta menkkojen takia ei voi tehdä mitään.

Juotiin viini, mies nukahti. Minä en tietenkään, olen pirteä kuin peipponen.

Katsoin, että mies on syvässä unessa, siirryin keittiöön ja paistoin itselleni pullaa uunissa.

Mies nukkuu aamuun asti ja voin vinoilla sille siitä, että nukahti "kesken kaiken". Ei oltaisi voitu tehdä mitään, mutta mieshän ei sitä tiedä.

Sain viiniä ja pullaa. Kaikki siis hyvin.

Ai että naisena eläminen on mahtavaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tuskin kovin nautinnollista olisi edes ollut, kun haluan myös sormia tms sisääni kun mies nuolee.

laittanut tamponia? tamponin kanssa voi harrastaa suuseksiä menkkojen aikaan, ei tuu yhtään läpi eikä tuota huonoa onnea.

Olin monta päivää haaveillut ihanasta suuseksistä, ja kun sopiva päivä vihdoin koitti, alkoi tietysti menkat.

No, olin sen verran huomaavainen miestä kohtaan, että annoin hänelle suuseksiä. Tykkäsi kovasti :)

Mies kyllä harmitteli, kun minä jäin ilman, mutta eipä tuo haittaa. Kivaa mulla oli kuitenkin.

En kärsi kovin runsaista menkoista kietukan takia, mutta nämä sitten kestää pari viikkoa. Koko sitä aikaa en halua olla ilman, vaan ne sottasimmat päivät. Suuseksi ei tule kyseeseen, jos vähänkin tulee verta. Yäk.

Vierailija
2/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti nykyinen mies ei sitä suostu tekemään kulttuurisyistä. "Tuo epäonnea". Ei usko vaikka kuinka olen toitottanut että epäonnea sille tuo se, jos pitää mut viikon puutteessa sillon kun mua panettaa 24/7 ihan tajuttomasti.

Sano seuraavan kerran kun miehes pieraisee, että sori nyt on seksit jätettävä puoleksi vuodeksi tai seuraava lapsi syntyy kierona kuin kierreperuna! Vähän sama juttu kuin musulmaaninaiset eivät voi rukoilla vuotaessaan, WTF..

Mies ei kyllä ole mikään muslimi, ihan normi kristitty, mutta jotain isoisänsä peruja noi menkkapuheet :) Mäki alkuunsa luulin, että se vaan heittää vitsiä ja kiusaa mua, ja panin väkisin, mutta sen jälkeen se oli niin järkyttyny monta päivää, että oon oppinu, ja nykysin hoitelen itte itteni menkkojen aikaan.

kun panit väkisin ja outo mies, kun oli järkyttynyt...

Tiesitkö, että myös avioliitossa raiskaus on rikos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena eläminen on mahtavaa, mutta viestistäsi päätellen sinun miehenäsi eläminen ei.

Et sitten voinut sanoa, että menkat tuli, siirretään rakastelua. Sen sijaan syyllistät nyt miestäsi asiasta.

Vierailija
4/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin paremminkin. Jostain kumman syystä mun mies sanoo, että menkkojen aikaan tunnun jotenkin erilaiselta ja se on ihan innoissaan. :) Eli ei kaikilla noi menkat ole esteenä seksille.

Vierailija
5/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kuukautiset todellakaan ole este seksille, ei suuseksillekään. Ihmeellisiä estoja ihmiset asettavat itselleen...

Vierailija
6/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kuukautiset todellakaan ole este seksille, ei suuseksillekään. Ihmeellisiä estoja ihmiset asettavat itselleen...

jos kuukautisten aikana olisin jotenkin halukas tai edes kykenevä seksiin! Mutta kärsin ihan järkyttävän runsaista ja kivuliaista kuukautisista (kiitos myoomien), joiden aikana seksi ei kyllä suoraan sanottuna käy mielen vieressäkään.

Vierailija
7/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti nykyinen mies ei sitä suostu tekemään kulttuurisyistä. "Tuo epäonnea". Ei usko vaikka kuinka olen toitottanut että epäonnea sille tuo se, jos pitää mut viikon puutteessa sillon kun mua panettaa 24/7 ihan tajuttomasti.

Vierailija
8/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kuukautisten aikana olisin jotenkin halukas tai edes kykenevä seksiin! Mutta kärsin ihan järkyttävän runsaista ja kivuliaista kuukautisista (kiitos myoomien), joiden aikana seksi ei kyllä suoraan sanottuna käy mielen vieressäkään.

mutta halut(minun) ovat menkkojen aikana ihan jossakin muualla.

Joten meillä ei ole seksiä tuolloin.

Vierailija
9/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen aikaan. Se on ällöttävää, saastaista ja likaista.

ap

Vierailija
10/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkkojen aikana seksiä, paitsi joskus harvoin ihan loppuvaiheessa kun vuoto on vähäistä.

Menkat ovat sen verran runsaat,että ei tunnu hyvältä ja hirveetä sotkemista...eikä kumpikaan tykätä suihkupanoista.

Vierailija
11/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavan kerran kun miehes pieraisee, että sori nyt on seksit jätettävä puoleksi vuodeksi tai seuraava lapsi syntyy kierona kuin kierreperuna! Vähän sama juttu kuin musulmaaninaiset eivät voi rukoilla vuotaessaan, WTF..

Vierailija
12/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kyllä ole mikään muslimi, ihan normi kristitty, mutta jotain isoisänsä peruja noi menkkapuheet :) Mäki alkuunsa luulin, että se vaan heittää vitsiä ja kiusaa mua, ja panin väkisin, mutta sen jälkeen se oli niin järkyttyny monta päivää, että oon oppinu, ja nykysin hoitelen itte itteni menkkojen aikaan.

Vierailija
13/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella toisen kauhistuneen ilmeen kun oikeasti (näköjään) uskoo menkkaseksin aiheuttavan jotain epäonnea.. Voi noita miehiä! :) Ja tosiaan, vanhojen sukulaisten puheilla voi oikeasti olla kauaskantoisia seurauksia, onneksi sinulla on kuitenkin huumori säilynyt asiassa!

Vierailija
14/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ihmeen perähikiän peräkammariolio täällä kirjottelee? oookko saanut pikkuisen estoisen kasvatuksen? huh mitä tekstiä sä suollat näppikseltäs!

Säälittää jos joku oikeesti on noin pihalla tästä maailmasta ja saanut niin ankeen kasvatuksen että ajattelee noin. Ressukka.

Vierailija
15/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ihmeen perähikiän peräkammariolio täällä kirjottelee? oookko saanut pikkuisen estoisen kasvatuksen? huh mitä tekstiä sä suollat näppikseltäs! Säälittää jos joku oikeesti on noin pihalla tästä maailmasta ja saanut niin ankeen kasvatuksen että ajattelee noin. Ressukka.

ja likaista, mutta ei se mistään KASVATUKSESTA johdu. Se on siis siksi likaista, kun se on likaista. Eli vuotaa verta ja ihme rämmäleitä. Ei kiitos mulle seksiä silloin.

Vierailija
16/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ ihmeen perähikiän peräkammariolio täällä kirjottelee? oookko saanut pikkuisen estoisen kasvatuksen? huh mitä tekstiä sä suollat näppikseltäs! Säälittää jos joku oikeesti on noin pihalla tästä maailmasta ja saanut niin ankeen kasvatuksen että ajattelee noin. Ressukka.

ja likaista, mutta ei se mistään KASVATUKSESTA johdu. Se on siis siksi likaista, kun se on likaista. Eli vuotaa verta ja ihme rämmäleitä. Ei kiitos mulle seksiä silloin.

Sit sitä verta on joka paikassa ja onpa tosi hehkeetä ja kiihottavaa. NOT! Juu, ei tosiaan seksiä menkkojen aikaan.

Sitä paitsi mahakin on aina niin kipee ja kohtu, että ei tarvi tulla yhtään tökkimään ylimääräistä sinne päinkään.... Jotenkin en tosta kivustakaan kiihotu. Ahdasmielinen mikä ahdasmielinen.

Vierailija
17/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta päivää haaveillut ihanasta suuseksistä, ja kun sopiva päivä vihdoin koitti, alkoi tietysti menkat.

No, olin sen verran huomaavainen miestä kohtaan, että annoin hänelle suuseksiä. Tykkäsi kovasti :)

Mies kyllä harmitteli, kun minä jäin ilman, mutta eipä tuo haittaa. Kivaa mulla oli kuitenkin.

En kärsi kovin runsaista menkoista kietukan takia, mutta nämä sitten kestää pari viikkoa. Koko sitä aikaa en halua olla ilman, vaan ne sottasimmat päivät. Suuseksi ei tule kyseeseen, jos vähänkin tulee verta. Yäk.

Vierailija
18/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi kovin runsaista menkoistia kietukan takia

Vierailija
19/19 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut tamponia? tamponin kanssa voi harrastaa suuseksiä menkkojen aikaan, ei tuu yhtään läpi eikä tuota huonoa onnea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi