Victoria varannut synnytyssairaalasta kokonaisen kerroksen
Kommentit (18)
Victoria haluaa ehdottomasti tavata Halosen tiistaina, ei varmaan synnytä sitä ennen.
Onhan tässä nyt aikamoinen turvallisuusaspektikin. Odotitko, että Victoria jakaa huoneen kolmen muun äidin kanssa?
Muut synnyttjät ajettu pakkaseen.
että ne pakkaseen ajetut voivat sitten synnyttää siellä?
Eli vaikka karolinska suljettaisiinkiin (mitä ei tule tapahtumaan), niin löytyy danderyd, södersjukhuset, huddinge...
Terv. Tukholmassa synnyttänyt
huoneen vauvani kanssa viideksi päiväksi, enkä ole prinsessa. Uskon, että oikea prinsessa saa myös oman huoneen - jonka saa aika moni tavis-äitikin :)
Minulla oli ainakin tuolla Karolinskassa ihan oma huone!
vaan ihan turvallisuusvastaava tekee tarvittavat turvallisuuspäätökset, tekevät riskikartoitukset jne jonka mukaisesti eristävät tarvittavat tilat!
Vickan joutuu olemaan jatkuvan valvonnan alla,mm. turvamiehet lähistöllä aina, myös synnytyssairaalassa.
Typerää kuvitella, että kuninkaalliset pystyisivät vapaasti liikkumaan (siis lähtemään minnekään ilman turvamiehiä jne). Niillä on kaikilla huippuvarustellut autot tarvittavine panssarilasineen, seurantalaitteineen, turvapuhelimet turvanumeroineen jne.
Se synnytyssairaalan kerros eristetään ihan turvallisuussyistä, että siitä syystä, että esim. keltainen lehdistö ei pääse yllättämään, esim ottaaan kuvia kun Vickan menossa synnytyssaliin jne.
hämäystä, että mielenkiinto siirtyisi itse asiasta,
luulen, että synnyttää Danderydissä. Korketasoinen, lähellä Hagan linnaa, helpompi päästä livahtamaan (kun kyttäävät Karolinskaa)
Itse synnytin Danderydissä, oli oma huone, mikä on tavallista. Olen jopa aikoinaa työkseni siivonnut ko. sairaalaa, joten aika hyvin tiedän maanlaisten tunnelien ja uloskäyntien verkostot :)
tarkistavat jokaisen, joka tulee osastolle. Sllloin kun Silvia synnytti Victoriaa, toimittajat hiippailivat sairaalassa pukeutuneina lääkäreiksi. Olin itse katsomassa, kun Victoria ja Daniel vierailivat Turussa. Heillä oli koko ajan 6 omaa turvamiestä mukanaan ja oma adjutantti.
on professori Angelica Lindén Hirschberg.
Ruotsin valtio maksaa koko lystin. Voi varata vaikka koko sairaalan yksityiskäyttöön. Menköön muut minne lystää.
Ruotsin valtio maksaa koko lystin. Voi varata vaikka koko sairaalan yksityiskäyttöön. Menköön muut minne lystää.
Sitten kun Victoria joskus synnyttää, saamme tietää, montako huonetta hänen käyttöönsä oli varattu.
Victoria haluaa ehdottomasti tavata Halosen tiistaina, ei varmaan synnytä sitä ennen.
Olisihan se loukkaus muumimammalle, jos Vickan peruisi tapaamisen tollasen synnytyksen vuoksi vaan:). Vai lähtiskö Tarja messiin Danskun kaa? Ihan vaan tsemppaa ja hengitystä hioo.
kohdellaan tiettyjen turvastandardien mukaan. He eivät voi itse siihen paljonkaan vaikuttaa. Esim. Suomessa presidentti ei itse koskaan aja autoa, vaan matkustaa aina panssaroidussa, kuljettajan ajamassa virka-autossa.
Victorian synnytystä varten on suunniteltu tietyt menettelytavat, joissa on otettu huomioon yksityisyys ja hänen, Danielin ja lapsen turvallisuus.
kierroksen synnytyssairaalaan ja ihan ilmaiseksi.
23.2.-7.3. Laskettu aika on varmaankin siinä puolivälissä.
23.2.-7.3. Laskettu aika on varmaankin siinä puolivälissä.
Mahdollisista huoneiden sulkemisesta päättää lääkäri sitten, kun ja jos Victoria sairaalassa synnyttää.