Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ranskalainen manikyyri kotikonstein?

Vierailija
19.02.2012 |

Mulla on hyvät ja vahvat kynnet luonnostaan ja olen hiljattain innostunut niiden lakkaamisesta. Rakenne- tai geelikynsiä en halua, mutta olisi kiva saada kynsiin siisti ranskalainen lakkaus. Onnistuuko se?

Katsoin kaupassa, että sellaista valkoista lakkaa kynsien kärkiin löytyy kyllä, mutta saako jostain myös sellaisia pieniä paperijuttuja, joilla valkoisen saa rajattua siististi? Joky kynäkin voisi olla kätevä, onko sellaisia? En halua mitään valmista lakkasettiä, mulla on vaaleita lakkoja ja vaintuo valkoinen kärkilakka puuttuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sellaista tussia, jolla tehdään valkoiset kynnen kärjet. Se on mun mielestä helpompi kuin lakata. Lakoista suosittelen Essietä! Kumpaakin saa Kicksistä, jos satut asumaan jossain, missä on Kicks lähellä. Ranskalaisen manikyyriin saat vinkkejä täältä http://www.manikyyri.fi

Vierailija
2/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa parissa kaupassa ei löytynyt pelkkiä teippejä, mutta katson viikolla kun käyn isommassa kaupungissa. Pitää kokeilla sekä teipeillä että vapaalla kädellä. Tuskin menen vararikkoon vaikka teipit jäisiväkin käyttämättä :) Millainen sivellin sinulla sivellintä käyttävällä on?

Olisiko vinkkejä hyvistä lakoista? Vaikka mulla jotain jo onkin, otan mielelläni vastaan suosituksia, sillä noista ei ole mikään sellainen, johon olisin 100% tyytyväinen. Mikä olisi hyvä valkoinen lakka? Kaupassa kokeilin jotain Isadoraa ja tuntui ainakin tosi peittävältä. Hinta mielellään alle 15e/pullo, mutta jos löytyy joku superhyvä, olen valmis maksamaan enemmänkin. Opista en ole kamalasti tykännyt, joten älkää ehdottako sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa maalarinteipistä suikaleita. toimii ja on halpaa.

Vierailija
4/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu aloittelijaltakin todella helposti! Teipit ovat turhia.

Vierailija
5/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kaupasta sieltä valmiiden settien ja kynsiviilojen läheltä.

Vierailija
6/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä kynsiteippejä löytyy myös.

Vierailija
7/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vapaalla kädellä, kärkiosa saa olla aika kapea.Korjaa sitten topsipuikoilla jotka kastat lakanpoistoaineeseen.

t.kosmetologi =)

Vierailija
8/8 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen vapaalla kädellä ja sitten siveltimellä ja asetonilla siistin reunan. Nyt harjottelen geelikynsien tekoa kotona.