Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa Härmä elokuvan ja hyvähän se oli

Vierailija
18.02.2012 |

oli mielenkiintoista tutustua pohjalaisiin perinteisiin kun omat sukujuuret on karjalassa ja täysin erilaiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko Hulkia Härmä-elokuvan lavasteissa?

Vierailija
2/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi hyvä, ja ei todellakaan pitkäveteinen :)

Leppilampi todellakin yllätti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomisen arvoinen elokuva! Yllättävän hyvät roolisuoritukset useammallakin näyttelijällä ja hyvin olivat pureutuneet rooleihinsa, olivat kuulemma majoittuneet tapahtumien maisemiin ja eläneet kuten 1800-luvulla ja saaneet ainakin jonkinlaista autenttista tunnelmaa ja syvyyttä mukaan:)

Vierailija
4/9 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näyttelijät siälä Härmäs asuuvat kuvauksien aijan. Ja aiheuttivat vähä hässäkkääki. Mutta ei ne ny kyllä ihan oo eläny niinku 1800-luvulla.

Ei silti.. leffa oli ihan kattottava. Kiva kattella isoolta elokuvateatterin kankahalta lapsuuren maisemia. :) Ja yllättävän hyvin olivat oppinhet murtehenki.

Vierailija
5/9 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli positiivinen yllätys. Itse olen vielä pohjalainen niin oli aika hurjakin elämys. Yllättävän hyvin puhuivat murrettakin, vaikka tosi ei täydellisen autenttista ollutkaan. Ei kuitenkaan häiritsevän tekemällä tehtyäkään. Visuaalisestikin upea. Eikä vähiten pääosan esittäjän osalta :D Mutta kaikenkaikkiaan upea, raaka ja visuaalinen (ihan muutenkin kuin näyttelijöiden osalta).

Ehkä vähän pitkä oli, muttei toisaalta pitkästyttävä.

Vierailija
6/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koominen siinä moppitukassaan, uskottavuus kaukana.

Vierailija
7/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollaset leffa-arvostelut. Leffa kuitenkin koskettaa jokaista katsojaa omalla tavallaan. Mun mielestä tyhmä lukea arvosteluita ja sitten päättää sen perusteella mitä mieltä on elokuvasta.

Jos mä kirjoittaisin yhtä pitkän sepostuksen siitä kuinka elokuva on mun mielestä hyvä niin vaihtaisiko se sinun kantaasi?

Mun mielestä elokuva oli hyvä vaikka ehkä hieman pitkä ja aijon katsoa elokuvan uudestaan kun tulee dvd:lle.

Vierailija
9/9 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yllätyin täysin Mikko Leppilammen suorituksesta, hieno roolisuoritus. Mikosta on paljon muuhunkin kuin vain olemaan komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme