Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pettänyt ja halusi kuitenkin tulla takaisin

Vierailija
18.02.2012 |

Mies pettänyt muutaman pitemmän suhteen. Olin hankkinut oman asunnon ja laitoin eron vireille. Mies rupesi soittelemaan, että on muuttunut mies eikä enää koskaan petä.

Hellyin ottamaan takaisin, koska mies on elämäni rakkaus ja naimisissa oltu 25 vuotta. Minulla on kuitenkin tarve keskustella, mikä johti viimeiseen 2 vuoden ajan tapahtuneeseen pettämiseen.

Jos yritän keskustella hänen kanssaan hiljaisella äänellä tapahtumasta, niin hän alkaa huutamaan kovalla äänellä aggressiivisesti ja paiskomaan tavaroita. Tavaroiden rikkomista ei koskaan aiemmin ole tapahtunut. Aiemmin on uhannut pakata tavaransa ja lähteä, mujtta silloin on ilmeisesti ollut toisen naisen koti mihin mennä. Nyt nainen ei enää huoli.

Meillä on teini vielä kotona ja hän on alkanut pelkäämään ja itkemään myös. Itse itken usein miehen pettämistä. Minulla ei ole toista paikkaa, missä itkeä kuin meidän koti.

Olen sitä mieltä, miehen kuuluisi mennä jonkinlaiseen terapiaan, mutta ei suostu. Minun pitäisi hankkia hänelle asunto, itse ei ala siihen. tiedän kuitenkin, että tulisi jo viikon päästä itkien takaisin anelemaan, että on muuttunut mies.

Elämä on pelkkää kurjuutta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paskamainen tilanne! :( eikä siihen varmasti ole yhtä oikeaa vastausta miten tulisi toimia! Tekstisi perusteella nousee vaan mieleen kysymys, eikö hän ole juuri se, jonka pitäisi tässä tilanteessa olla nöyrä ja mikäli hän todella katuu tekojaan, hänen tulisi olla valmis tekemään kaikkensa suhteenne eteen? nyt tilanne on kääntynyt niin, ettet sinä uskalla ottaa asiaa kunnolla puheeksi mikä olisi mielestäni VÄLTTÄMÄTTÖMYYS siihen että saisitte suhteenne toimimaan! Itse toimisin tilanteessa niin, että tekisin miehelle hyvin selväksi, että HÄN on se joka tässä joutuu tekemään melkoisen työn että saat luottamuksen takaisin (sitäkin on mietittävä, onnistuuko luottamuksen palauttaminen enää koskaan?!) Mikäli hän ei tähän suostu, näyttäisin hänelle ovea hyvin vikkelään! Elä hyvä ihminen jää tuohon tilanteeseen, koska sinun on varmasti koko ajan paha olla! Sinä et ole tehnyt mitään väärin ja vaadi itsellesi kunnioitusta!!!! Ja mikäli et sitä saa, jätä tuommoinen luuseri, ei hän sinua missään nimessä ansaitse! Elämässä pitää osata olla myös itsenäinen eikä jäädä roikkumaan paskasuhteisiin!

Vierailija
2/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen että kannattaisiko näyttää nämä viestit miehellesi? Koska ette ilmeisesti pysty näistä tunteista puhumaan? joskus kirjoittaminen on parempi vaihtoehtio! Tai kirjoita hänelle kirje, jossa kirjoitat ehdot!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan aikuistuneesta ihmisestä. Mieshän olettaa, että rakkautesi on äidillistä. Siis hyväksyt kaiken ja jaksat pestä pyykit, vaikka on uhmaikää ja rötöstä tehtynä. Kyllä "miehesi" nyt vaan pitää aikuistua. Muuta pois.

Vierailija
4/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on elämäsi rakkaus??? silti elämäsi on pelkkää kurjuutta ja sinä ja lapsesi joutuu pelkäämään kyseistä miestä?? otat takaisin koska pettänyt ja huutaa??? SIIS mikä SUA nainen vaivaa? mikä tässäkin herrasmiehessä sitte viehättää?????

mä oikeesti välillä säälin tuollaisia naisia, jotka luulee ja kuvittelee kaiken pikku päässään elämänsä jotenki pilvilinnoiksi. sitte ku mies on tuollainen niin EI SE HAITTAA!?!? Ihan oksettaa!!!

Vierailija
5/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit etsiä hänelle uuden naisen, jolla on kiva koti?

Vierailija
6/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi.Sinun olisi ehkä kannattanut esittää nuo vaatimukset terapiasta ja keskustelusta ennenkun otit hänet takaisin.Vähän niinkuin ehtona takaisin paluulle.Olisiko asumusero tässä tapauksessa ratkaisu?Mies voisi vakuuttaa muuttuneensa oikeasti.Siis jos oikeasti haluaa olla sinun kanssasi,jotain on tehtävä.

Vierailija
7/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa ja paiskoo tavaroita? Tuoko riitti sinulle. Sinä voit huonosti ja teini myös ja tuossa on tarpeeksi aihetta laittaa mies toisaalle. Opettele kunnioittamaan itseäsi ja se alkaa siitä, kun passitat miehen omilleen ja hankkimaan apua itselleen.

Ikävä tilanne miehelle; rakastajatar ei tykännytkään, vaan laittoi ulos. Nyt vaimo otti takaisin ja haluaa keskustella ja muutosta asiaan. Ei mies voi tuollaista kestää.

Vierailija
8/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lause ratkaisee kaiken.

Lähde äläkä enää takaisin ota!

Äläkä MISSÄÄN tapauksessa ala ns. miehellesi hankkimaan asuntoa.

Miksi nähdä vaivaa.

Olet kerran aloittanut alusta, nyt se on helpompaa. Katse tulevaisuuteen, miehellesi ei enää uutta mahdollisuutta!

Vierailija
9/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma lapsi pelkää omassa kodissaaan, on itkuinen jne.. Niin ei ole kuin 1 vaihtoehto ja se on ero. Sinä ja lapsi muutatte pois, mies jää siihen asumaan tai hommaa uuden asunnon. Itse en tikkua pistäisi ristiin miehen vuoksi. Aikuinen ihminen osaa itse hoitaa asiansa, et ole hänen äitinsä.

Vierailija
10/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä.

Et koskaan tule olemaan onnellinen, jos jatkat miehen kanssa. Onnellisempi olet kaksin lapsen kanssa.

Jos oma lapsi pelkää omassa kodissaaan, on itkuinen jne.. Niin ei ole kuin 1 vaihtoehto ja se on ero. Sinä ja lapsi muutatte pois, mies jää siihen asumaan tai hommaa uuden asunnon. Itse en tikkua pistäisi ristiin miehen vuoksi. Aikuinen ihminen osaa itse hoitaa asiansa, et ole hänen äitinsä.

Vierailija
11/11 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansaitsette parempaa, eli hoida edes teille ajat terapiaan, te sitä tarvitsette. Varmasti mieskin, mutta sillä ei ole niin väliä kuin sinulla ja lapsella. Sun on vain laitettava se mies kiertoon, näyttäköön muutoksensa, jos näin on, mutta teidän muiden pitää alkaa saada elämä paranemaan.

Voimia ja rohkeutta.