Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko LAIHTUA ? 100 %

Vierailija
18.02.2012 |

Kerron salaisuuden itsestäni: Ennen olin erittäin paksu ja vuosia yritin laihduttaa, mikä epäonnistui jatkuvasti. Sain koottua ihan hullua ohjelmaa, jonka seurauksena aineenvaihdunta muuttui totaalisesti, en enää lihoo millään paino on ollut jo 2 vuotta samaa, syön sitten mitä tahansa :) HUOM! enkä urheile enää, 2 vuotta istunut ja ollut hämmillään. Lääkärit ovat tutkinneet minua ja kaikki on liian kunnossa. Kiinnostuitko ??

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄHÄN ?? :D

Vierailija
2/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasta nyt ap metodisi.

Vierailija
4/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko ensin kuinka paljon painaat ?

Vierailija
5/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen lyhyt. Eli ylipainon puolella olen.

Vierailija
6/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en tiedä tavoitteesi, kerrotko vielä sen tarkkaan ihanne painon ??

Vierailija
7/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota en tiedä tavoitteesi, kerrotko vielä sen tarkkaan ihanne painon ??

Vierailija
8/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelma alkaa näin: aamulla heräät klo 6 tai ennen kuin menet töihin tai kouluun. Et saa missään tapauksessa syödä juoda mitään lähdet juoksemaan 30 min, jolloin keho polttaa omasta varastosta ulimääräiset rasvat/nesteet. sen jälkeen syöt hedelmä, syöt seuraavaksi klo 10-12 aikana jotain välipala (terveellistä) sitten saat syödä päivällä illalla pientä ruoka annosta. klo 20-21 lähdet juoksemaan ja sen jälkeen syöt taas jotain pientä.. viikossa toistat tämän 3-4 kerta se tehoaa. välipäivinä jos pystyt (kotona kuntopiiriä) syö paljon ananasta/laihduttaa. makeaa saat syödä 1 kerta viikossa. jos epäonnistuu ... sinun pitäisi juosta joka ilta 1,30 h ja syödä erittäin terveellisesti, kyllä se sit onnistuu

Vierailija
9/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on suomalainen, mutta äiti ei.

Vierailija
10/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota aamulla tyhjin mahoin lenkkiä tekevät ammattiurheilijat.Sängystä ylös, lasi vettä ja lenkille:aineenvaihdunta hörähtää.

Ananas ei laihuta vaan toimiii diureettina.

Vierailija
11/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyh iisisti. Niin kyllä mä paksuna nostin persettä ylös ja tein sen mitä ammattiurheilja neuvoi mua tekemään, joka tehosi aika hyvin. Hiki valui ja jos lähteekin juoksee noin va ei saa juoda vettä ennen sitä HALOOOO..... ja edelleen kokeileppa sinä itse siel niin huomaat =) kyllä se tehoaa. PEACE MAN !

Vierailija
12/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi minuuttia jaksan, korkeintaan.

Ei punkerot jaksa juosta. Ihan tyhmä neuvo.

Vierailija
13/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta riippuu pituudesta jne.. edelleen paksu voi pakottaa itseään juoksemaan, mutta ohjelman voi muuttaa niin että sen sijaan aamulla sitten PIKAKÄVELY ja illalla samaa 1,5 (idea 2 kerta päivässä) ihminen joka puhuu paljon ja ei tee en usko tule tuloksia. ole varovainen mitä ajattelet, ajatuksilla on tapana toteutua nmmm niin juuri näin. Kaikki naiset joilla on este huono kunto niin kävelkööt ensin ja sitten syö terveellisesti, itse en juo mitään cokista, alkoholia (enää). Syön vähemmän lihaa.

Vierailija
14/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos!

Vierailija
15/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näen jo itseni polvivammaisena tän ruhon kanssa viimeistään ekan päivän iltana , JUOSTUANI max 5 min ?

Eikö reipas kävely aluksi riitä jos on ollut istuja ennen ?

178 cm/116 kg

Vierailija
16/16 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minun laihtumiseni salaisuus. Lainasin vanhuksilta tommosen kasarimallin ja poljin sitä aamulla samalla kun kiroilin aamu-tv:n juontajille ja vieraille.

Sit safkaa kohtuudella ja säännöllisesti ni jo on kumma jollei ruho hoikistu.

Laihduttamisesta ei tarvi tehdä vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi