Mitä sanoisit jos miehesi haluaisi lähteä miesporukalla jonnekin laskettelukeskukseen pääsiäisenä?
Mies kyseli minulta olisiko ok jos hän lähtisi kaveriporukalla Lappiin muutamaksi päiväksi. Periaatteessa luotan mieheeni, mutta jotenkin tuo meno hiihtokeskuksissa hirvittää. Kamala ajatus että minä olen yksin lapsen kanssa kotona ja mies ryyppää siellä, ties mitä siellä tapahtuu. Ehkä olen vainoharhainen.
olisiko teistä kohtuutonta sanoa miehelle etten tykkää ideasta yhtään?
Kommentit (38)
miestä aika pitkään ja ihmettelisin mikä sille on tullut. Ensinnäkään mies ei laskettele eikä kukaan hänen kaverinsakaan. Toisekseen hän ei tykkää ryypätäkään. En tajuaisi mitä mies siellä meinaa tehdä ja miksi sinne edes haluaa, kun ei viihdy kummankaan puuhan parissa, mitä noissa miesporukoilla yleensä tehdään.
Lähinnä sellaiset miehet nyt minusta on noloja, jotka jättää vaimon ja lapset viettämään pitkiä pyhiä keskenään.
Noloja on sellaiset miehet ja naiset jotka on niin läheisriippuvaisia tai mistä nyt johtuukin, että aina pitää nyhjätä perheena tai pariskuntana, pyhänä yksikkönä.
Poikanne voitte pitää itsellänne, ette aikuista puolisoa. Miksi pilaatte miehenne ilon ja estätte menemästä, jos hän sitä haluaa. Olkaa onnellisia miehenne puolesta ja toivottakaa hyvää matkaa.
Läheisriippuvuus on kauhea asia ja ajastaan miehenne kyllä hankkivat paremman elämän kuin mustankipeän naisen kanssa olon.
Suhde ei ole luotettavalla perustalla, jos miestä epäilee viikonlopun reissun takia.
ja naiset, jotka pompottelevat miehiään. No, kaikki voivat huonosti.
Kun on omaakin tilaa, voi suhde hyvin.
ja naiset, jotka pompottelevat miehiään. No, kaikki voivat huonosti.
Kun on omaakin tilaa, voi suhde hyvin.
eli miehenkin on sitten hoidettava niitä lapsia yksin niin, että vaimo pääsee vastaavasti menemään. Muuten ei ole reilua. Ja tarvitaan sitä yhteistäkin tilaa.
Olen meinaan itse ollut monesti tyttöjen laivareissuilla mukana.
Jos mies lähtisi juuri pääsiäiseksi reissuun, saattaisin vähän mäkättää,en nyt mitään hepuliraivareita vetäis. Jos miehelle omat rilluttelut on tärkeämpiä, kuin meidän vuosikymmeniä kestäneet pääsiäisperinteet, niin menköön. Olen miehelle sanonut että arkena saa milloin tahansa lähteä, mutta juhlapyhät olis kiva viettää perheen kanssa. Viime vuonna mies suunnitteli alustavasti poikienreissua juhannukseksi, meinasin jo suuttua, mutta mies perukin homman omasta aloitteestaan. Mun mies on kotona viihtyvää tyyppiä. Suunnittelee kyllä kaikenlaista, mut toteutus ei etene ilman vaimon apua ;D
muutaman päivän. Että enköhän mä voisi päästää pääsiäisenä kavereineenkin.
Onneksi ei kuitenkaan lähde, niin päästään perheenä reissuun.
Viimeisen kerran, kun esikoinen oli 7kk. Itse totesi, että ei halua enää mennä.
Onneksi meni aina pidennetylle viikonlopulle eikä mitään juhlapyhiä. Olisi tylsää viettää ne yksin lasten kanssa.
Jos nyt haluaisi mennä, saisi mennä. Olisin hämmästynyt, mutta en vastusta.
vaihdattaisin lukot kun on lähtenyt.
Periaatteessa mulla ei ole mitään poikien reissuja vastaan. Oma mieheni suunnittelee nytkin poikien reissua ulkomaille (muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa) ja se on mulle ihan ok.
Ratkaisevana erona ap:n esittämään keissiin on se, että matkan ajankohta on "tavallinen viikonloppu", ei juhlapyhä tai muu erikoinen aika kuten pääsiäinen tai hiihtolomakausi, eikä kohde ole bilepaikka kuten hiihtokeskus tai risteily, jonne mennään rellestämään päättömästi periaatteella "mikä tapahtuu Las Vegasissa jää Las Vegasiin".
Olen paljon ollu noissa lapin laskettelukeskuksissa ja tiedän sen touhun.
Harva ukkomies voi vastustaa kiusausta.
sekä isälläni, että miehelläni on ystäväporukka, jonka kanssa ovat tehneet perinnereissuja teinivuosistaan saakka (mieheni siis 20 vuotta, isäni n. 35). Loistavaa porukkaa kaikki.
tiedän kyllä hyvin, että miehet ovat näillä reissuilla ja niiden jälkeen toisilleen erittäin lojaaleja. Kotona odottavat naiset eivät tämän lojaaliuden piiriin kuulu. Loistavaa porukkaa usein siltikin.
tottakai, ihan liian harvoin reissaakin kavereidensa kanssa. Minä saan myös puolestani mennä naisporukassa, ei ongelmia.
Mun mies ja minä voidaan aina saada rikkaampi, kauniimpi/komeampi, ja laihempi, mutta parempaa ei voida saada, tällä konseptilla on menty jo 25 vuotta ja yhä onnellisia.
Mun mies tekee joka hiihtokausi parikin reissua Lappiin ja Alpeille pelkästään poikaporukalla, on tehnyt niitä jo kymmenen vuotta. Aina se on kotiin takaisin tullut :)
Uskomatonta, että mammat on niin epävarmoja ja mustasukkaisia etteivät anna miestensä harrastaa!
Minun mieheni halusi lähteä kavereidensa kanssa risteilylle. Sanoin että menköön mutta kondomit täytyy ottaa mukaan, minä kun haluan tuliaisiksi vain suklaata. Minun puolestani saa mennä ja ihan luvalla reissussa piristää itseään miten haluaa. Kai sitä nyt jokainen kaipaa välillä vaihtelua niin ympäröivissä ihmisissä, maisemissa kuin jopa siinä seksielämässäkin. Mitä pahaa siinä on, jos se tapahtuu kerran vuodessa tai parissa? Ei siitä tarvitse toiselle yksityiskohtia myöhemmin kertoa, mutta ei tarvitse myöskään tuntea kauheaa syyllisyyttä, jos kännipäissään tulee hypättyä jonkun toisen kanssa petiin.