Harmittaa äitiyspakkauksen ottaminen
Peittoa, kynsisaksia, harjaa, pussilakanaa, makuupussia ja pyyheliinaa olen käyttänyt vain.. Ensiokerralla otan kyllä rahana. Ja ostan noi kyseiset tuotteet ja niillä lopuilla vaatteita lapselleni. Muita jotka katuvat pakkauksen ottamista?
Kommentit (7)
jos kuitenkin ostat samat tuotteet? Minä aion ottaa pakkauksen, ihan hyvä paketti ja saa sen laatikonkin.
vaatteisin oikein tyytyväinen. Vaaleita, haaleita värejä. En ymmärrä miksi sukupuolineutraaliuden pitää tarkoittaa värittömyyttä. Onhan maailmassa muitakin värejä kuin sininen ja punainen.
Nyt otin neljännelle lapselle rahana. Heinä joka sai kamelinselän katkeamaan oli se uusi pahvilaatikko, kun on niin ruma ja tätimäinen. Lisäksi inhoan huonoa graafista suunnittelua.
Aloin katsomaan tarkemmin sitä sisältöä muutenkin ja tulin tulokseen, että ostan sellaiset vaatteet mitä itse haluan. Esim. se toppahaalari on aina ollut tosi epäkäytännöllinen.
Olivat mökillä varavaatteina. Varsinaisessa käytössä vaatteista olivat vain toppahaalari ja kevytvanupuku (nekin vain esikoisella). Laatikkoakaan ei käytetty sänkynä, kun alkuun meillä oli Sokevan rottinkisänky (ja vauva nukkui paljon vieressä).
Toiselle lapselle en sitten ottanutkaan pakkausta, vaan rahana.
mutta jos vielä joskus lapsen saan niin rahana otan.
Jokaisesta lapsesta (3) olen pakkauksen ottanut enkä ole katunut...
Pakkauksen arvo kuitenkin paljon enemmän kuin raha jonka siitä saa tilalle
Mikset vaikka myy kirpparilla ylimääräisiä vaatteita/ tavaroita joita et tarvii