Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supernanny äsken

Vierailija
17.02.2012 |

Kattoiko kukaan muu tota Supernannya äsken? Uskomatonta! Mun mielestä toi ois ollu lähinnä lastensuojelun asia.

Jaksossa oli siis perhe, jossa oli 16- ja 14-vuotiaat tytöt, jotka kävivät koulua netin kautta. Äidillä oli yritys ja isä töissä. Päivisin tytöt jätettiin hoitamaan perheen kolmea taaperoikäistä poikaa, lisäksi tyttöjen oletettiin käytännössä pyörittävän kotia. Kun äiti ei illalla saanut yhtä pojista kiukkukohtaukselta nukkumaan, hän meni istumaan sohvalle, luovuttu. Ja toisen tytöistä piti jatkaa siitä. Vanhemmat eivät itse nähneet mitään vikaa toimintatavoissaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huusivat sitten meidät vanhemmatkin katsomaan. Aika kamalaa touhua todella. Suomessahan ei taitaisi läpi mennä. Lapsiparat, kamalat vanhemmat heillä.

Itse olen ollut kotiäiti pitkään ja aina olen tehnyt paljon perheen eteen ja omat teinit tosiaan säälivät kovasti noita tyttöjä.

Vierailija
2/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeköhän jakson jostain netistä? Yritin googlettaa mutta en löytänyt ko. jaksoa näin äkkiseltään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karmeaa tosiaan. Miten nuo ovat edes tehneet noin monta lasta, jos vanhemmat eivät halua kuitenkaan olla kotona lasten kanssa? Tai mikseivät pistä hoitoon? Vähän jännä oli tuo tyttöjen online-koulukin, mahtaako olla omasta halusta... Miten jotkut vanhemmat voivat edes toimia noin?

Vierailija
4/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei näyttänyt uusintoja olevan, joka päivä oli uudet eri jaksot telkku-ohjelmassa.

Minulla ei katselu täältä kyllä onnistunut

http://www.livtv.fi/ohjelmat/supernanny/etusivu

Vierailija
5/5 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutu.fi ja sieltä sarjat a-ö nimellä Supernanny :)

Aika rankkaa katsottavaa ja oli kyllä itsekäs äiti, isällä vaikutti olevan paljon enemmän halua muutokseen.