Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haastava työyhteisö

Vierailija
17.02.2012 |

Kertokaa mitä minun pitäisi tehdä! Työyhteisöni on enemmän kuin haastava ja melkoista eripuraa on ilmennyt! Kyse on työyhteisön toiminnasta, ei henkilöihin kohdistuvasta eripurasta! Olen melkoisessa "välikädessä" kahden eri ryhmän välillä ja tähän mennessä olen pyrkinyt olemaan puolueeton mutta sitten minulla on huono-omatunto kun en sano kantaani (koen olevani nössö) ja nyt kun sitten päätin sanoa kantani asiaan ja tekstiä tulikin, toki asialliseen sävyyn niin taas minulla on huono olo kun sitten sanoinkin kantani!!! Miksi pitää näiden tunteiden kanssa souvata ja huovata?! Ärsyttää! Olen melko uusi työntekijä joten tällä varmaan vaikutusta, en ehkä luota omaan kykyyn tehdä päätelmiä! Kellään kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkempi toiminnan suunnittelu ja ohjaus-orgaanisoinnin priorisointi

Vierailija
2/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tekstin perusteella vaikuttaa että omat tunteesi ovat haastavia eikä niinkään työyhteisö. Se että teetpä mitä tahansa tunnet tekeväsi väärin. Jos et sano kantaasi ja olet sovitteleva syytät itseäsi nössöydestä, jos taas rohkeasti sanot kantasi niin sekin hävettää.

Lopeta tuo jatkuva sanomistesi ja tekemistesi vatvomine, se helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole varma ymmärsinkö mitään. Onko siis tilanne niin, että teillä on töissä kaksi eri leiriä, jotka ovat erimielisiä töiden järjestelystä?

Mä sanoisin, että juokse karkuun. Tuo on ylimmän johdon selvitettävä tilanne ja ovat ilmeisesti inkompetentteja jos eivät siihen puutu.

Jos kyse on jostain erimielisyydestä muusta kuin työasiasta, niin sitten voit yrittää ignoroida asian täysin.

Vierailija
4/4 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on konkreettisesti ne ongelmat työyhteisössä ja mitkä on ap:n omia tunne-elämän ongelmia? Kakkosvastaus "työnohjauksesta" oli myös täyttä liirumlaarumia, eihän tuohon ap:n juttuun voi kukaan sanoa juuta eikä jaata, koska ap:n tarina on niin sekava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi