Voisitko seukata tällaisen miehen kanssa?
menee ja tulee omia aikojaan, tulee kyllä yleensä aina mun luokse yöksi. Ei koskaan käytä me-muotoa, esim. "mitäs me tehtäis tänä viikonloppuna, lähdettäisiinkö laivalle", vaan hän sanoo, "mitä sä teet tänä v-loppuna, mä meen laivalle. Voit tulla mukaankin jos haluat".
Eilen kun olin tosi uupunut raskaan työpäivän, kotitöiden ja omien lasteni hoidon jäljiltä, ja aloin itkemään stressiäni kun viimein pääsin lepäämään, mies sanoi "Olen tosi pahoillani että sulla on noin rankkaa, sun pitää vaan yrittää tsempata, viitsisitkö muuten keittää mulle kahvia?"
Voisitteko seukata tällaisen miehen kanssa? Musta on alkanut tuntua että en voi.
Kommentit (16)
tuollaisen miehen kanssa. Kuvaavaa oli kun hänen kaverinsa muutti niin mies pohti kannattaisiko alkaa kämppäkaveriksi miehelle, sanoi sitten ettei varmaan kannatta kun kaveri löytää naisen kuitenkin ja hän joutuu sitten muutttamaan. Samoin esim vapun vieton oli sopinut viettävänsä kaverinsa kanssa. Kyseessä kuintekin 32v mies. On nyt yhä 44v poikamies.
Nuorena, sinkkuna ja vain hauskanpitotarkoituksiin kelpaisi. Perheenperustamishaaveisena tai jos on jo lapsia, ei kiitos mokomaa ikuista poikamiestä.
Ihmettelen minäkin miten jaksan, tosin hän puhuu kyllä meistä, mutta on itsekäs. Hän ei tajua sitä, on kasvattettu huonosti, eikä tule koskaan muuttumaan.
mua ärsyttää kun pyöritän tätä rankkaa yh:n arkea ja iltaisin kun teen viimeisillä voimillani kotitöitä niin mies tulee töiden jälkeen luokseni lepäämään tai katsomaan telkkaria/surffaamaan netissä. Oon mä tietty ennenkin tehnyt kaiken yksin, ennenkuin tän miehen tapasin, mutta nyt vaan on alkanut niin ärsyttään tän miehen läsnäolo, että se syö mun entisestään vähiä energioita.
AP
mutta älysin onneksi lempata kaverin ajoissa. Nyt mulla on ihana empaattinen aviomies, joka totisesti huomioi minut ?
Jo lyhyestä viestistä saa sen kuvan, että mies on itsekäs, huonotapainen, tunneälytön eikä lainkaan perusfiksu.
Jokaisella meistä on puutteita, mutta tuolla kuvaamallasi ihmisellä ne puutteet ovat niissä tärkeimmissä jutuissa. Jos nyt ajateltaisiin yksi askel pidemmälle: haluaisinko lapsia tuollainen kanssa? No en tod, mieshän vaikuttaa mieleltään varsin lapselta itsekin! Miten tuollaisella itsekkyydellä varustettu mies voisi huolehtia lapsista?
nyt vaan on alkanut niin ärsyttään tän miehen läsnäolo, että se syö mun entisestään vähiä energioita. AP
Etköhän sä ap hyvä jo itsekin tiedä, mitä pitäisi tehdä... =)
mua ärsyttää kun pyöritän tätä rankkaa yh:n arkea ja iltaisin kun teen viimeisillä voimillani kotitöitä niin mies tulee töiden jälkeen luokseni lepäämään tai katsomaan telkkaria/surffaamaan netissä. Oon mä tietty ennenkin tehnyt kaiken yksin, ennenkuin tän miehen tapasin, mutta nyt vaan on alkanut niin ärsyttään tän miehen läsnäolo, että se syö mun entisestään vähiä energioita. AP
...sen verran, että vaikka miehen tuossa tuomitsinkin, niin ennen kuin todnäk miehen lemppaat, niin puhuthan hänelle? Kuulostat siltä, että et ole miehelle kertonut mikä sinua ärsyttää, mitä sinä häneltä odottaisit jne.? Se mitä mies vastaa, ja miten sen jälkeen toimii, on ratkaisevaa. Jos käytös jatkuu lähellekään tuollaisena, niin sitten peli on selvä.
niin mietipä, miten paljon voimavaroja tuo syö sinun ja lastesi välisestä ajasta ja tekemisestä. Pelkästään sen, että olet ärsyyntynyt siitä, että mies loisii nurkissasi sillä aikaa, kun pyörität omaa arkeasi, lapset huomaavat käyttäytymisestäsi ja myös he reagoivat siihen jollain tapaa.
se niin on, että avo/avio on kahden aikuisen liitto. Teillä ei sitä ole. En katsoisi enkä eläisi tuollaisen kanssa !
en seurustelisi tuollaisen kanssa, vaikka olisi viimeinen mies maan päällä.
nyt vasta pääsin lukemaan vastauksianne. Kyllä oon miehelle kertonut mikä mua rassaa. Myöntelee aina et juu juu, mut mikään ei muutu.
ap
Tuo mies elää sinkun elämää ja käy vain panemassa sinua. Sellainen vaikutelma tulee. Oikeassa parisuhteessa ne asiat ja elämät jaetaan, ei eletä vain sitä omaa elämää toista huomioimatta.
En edes yrittäisi. Mitä järkeä?