Niin huono omatunto =( Mulla on ma ja ti vapaata ja laspet ei oo kotona =(
Tuntuu jotenkin niin väärältä, mulle oli maanantaiksi merkattu vapaa ja sit aattelin et pyydän myös tiistain vapaaksi kun on hiihtoloma niin ei tarvii lasten olla kotona keskenään... No sitten sen jälkeen kun olin töissä asian sopinut tulikin molemmille lapsille reissu eteen just alkuviikoksi...
Mulla on vaan niin huono omatunto kun mä olen kotona ja lapset poissa... onhan se aivan ihanaa viettää muutama päivä ilman lapsia kahdestaan miehen kanssa ;)
Tulevat sitten keskiviikkona kotiin kun mä meen töihin eipä niille jää kun torstai että ovat kaksin kun miehellä sitten perjantai vapaata.
Kommentit (2)
koska muilla työntekijöillä on loppuviikko lomaa.
Totta kai mä ootan vastauksia et nauti ja ei ne lapset siitä kärsi, mut oudointa tässä on se että miks musta tuntuu niin pahalta???
Ei mua ennen oo haitannu olla kotona ilman lapsia ja oon sitä oottanu ku kuuta nouseva et ne joskus olis pois kotoa.
ap
mä jo arvaan: Tähän tulee alle nyt liuta vastauksia (sitähän sä odotatkin), joissa vakuutellaan että eeeei kun nautit nyt olostasi ja hyvin ne lapsesi pärjäävät ja hyvää se vaan teille tekee ja lapsetkin tykkää kun äiti on virkistynyt ja blaa blaa.
Oikeesti, tää on niin läpinäkyvä juttu. Kukaan ei kuole eikä edes loukkaannut, mitä sä tämmösiä itsestäänselvyyksiä edes kirjoittelet tänne muka pahoillasi. Kaiken paljastaa tuo "onhan se aivan ihanaa.... ;) ", just millaisia vastauksia sä haluat.
Ois ne lomapäivät varmaan voinut siirtääkin, jos sä NIII-IIIIN vahvasti koet pettäväsi lapsesi. What ever.