kertokaas pariskunnat tarkkaan, millä keinoin saatte samanaikaisen orgasmin molemmille?
Eikös siinä ole vähän harjoittelemista, että onnistuu?
Kaunko meni, että onnistuitte?
Millä keinoilla? Miten menettelitte?
Kommentit (6)
kerroista ihan alusta saakka. Mun mies on todella taitava pidättämään itseään ja kun ilmaisen että olen lähellä hän "antaa mennä". Itse en pysty pidättämään, tulee jos tulee.
pidättelyn jalon taidon... Aika harvoin saadaan samaan aikaan mutta välillä onnistuu ja se on niin taivaallista.
siinä tahti muuttuu kiivaammaksi ja työntelee syvemmälle,sen vaan huomaa.Omaa orkkuani pystyn aika hyvin säätelemään,en nyt osaa selittää että miten
Ja kun huomaa että mulla tulee, niin rytmittää sen siihen. Aika hyvin onnistuu. Joskus antaa mun tulla ja koittaa saada aikaan toista, mutta se ei multa onnistu, en tiedä miksi.
Kai se on harjoitellut ahkerasti koko elämänsä. Ja nyt mä saan nauttia taidoista :)
et onnistuu meiltä!Toinen vaistoaa toisesta,koska se "draivi" alkaa ja sit toinen voi vähän "jarrutella" et tultais samaan aikaan!!
ja mies alla. Aika usein saadaan yhtaikaa. Varmaankin vaikuttaa asiaan, kun tuossa asennossa intensiivinen katsekontakti samalla ja ainakin mun mies juttelee kauniita.