Heti Viljat pois. Antti Heikkilä
http://www.studio55.fi/lahipiirivoimavarana/artikkeli.shtml/1496099/ant…
Edes linnut ei syö viljaa.
Kommentit (16)
kaikki Viljat pois palstalta?
Ei varmaan montaa löydy :P
kaikki Viljat pois palstalta?
Ei varmaan montaa löydy :P
suolesta
suolesta
ovat Viljat itselleen paikan löytäneet. Vai onko miehissä Vilja-nimisiä homoja... :P
Taitaa herra olla kivikaupungin kasvatti. Mitä varten sitten pellolla on linnunpelättimet? Miksi linnuille myydään lyhteitä? Kyllä ne syö, olen ihan omin silmin nähnyt.
Gluteeniton ruokavalio ei ole halpaa. Ja gluteenittomia tuotteita on muutenkin vähän hyllyissä. Tavallisella ihmisellä ei ole rahaa ruokkia koko perhettään kalliisti. Ollaan siis iloisia, että meillä on edes sitä edullista viljaa. Riskejä on joka paikka täynnä!
"Heikkilän mukaan hälytyskellojen pitäisi soida, jos johonkin ruokaan tai aineeseen kehittyy addiktio. Moni hänen potilaansa on kertonut olevansa koukussa leipään, mikä Heikkilän mielestä kertoo viljojen vaarallisuudesta."
Viljat ei kyllä ole lintujenkaan luonnonmukainen ravinto, toki syövät talvella mitä ikinä vain löytävät. Viljaa linnut harvemmin talvella mistään muualta kuin lyhteistä löytäisivätkään.
Tykkään leivästä, riisistä ja pastasta, joten miksipä jättäisin ne pois kun minulla ei ole edes ongelmia painon kanssa tai mitään vaivoja tai sairauksia.
äidillä on himo omeniin, onko ne siis epäterveellisiä? Olen kuullut useasta joilla on appelsiinihimo. Nekin siis pois epäterveellisinä?
pullan tai limsan muodossa. Ruisleipä ei ole haitaksi kellekään, ellei sitten ole vilja-allergia tai keliakia.
Saarnaisi Heikkilä tupakan vaarallisuudesta, sillä tupakka tappaa enemmän kuin leipä.
Gluteeniton ruokavalio ei ole halpaa. Ja gluteenittomia tuotteita on muutenkin vähän hyllyissä. Tavallisella ihmisellä ei ole rahaa ruokkia koko perhettään kalliisti. Ollaan siis iloisia, että meillä on edes sitä edullista viljaa. Riskejä on joka paikka täynnä!
Gluteeniton on sitä että viljat pois. tuleeko se kalliiksi kun ei syö viljaa?
Tykkään leivästä, riisistä ja pastasta, joten miksipä jättäisin ne pois kun minulla ei ole edes ongelmia painon kanssa tai mitään vaivoja tai sairauksia.
Kuten myöskään porkkana ei ole kasvi. Eli otetaanpa edes perusasioista selvää
äidillä on himo omeniin, onko ne siis epäterveellisiä? Olen kuullut useasta joilla on appelsiinihimo. Nekin siis pois epäterveellisinä?
Omenassa on paljon sokeria. Kannattaa syödä marjoja vaan
tuo kannattikin unohtaa