Mies onko kamelinvarvas housussa kiva vai huono?
Kommentit (85)
housuissa näyttää huvittavalta ja nololta. Kertoo siitä, ettei nainen ymmärrä pukeutumisesta mitään ja sellaiset naiset eivät minua kiinnosta. Jos ei osaa istuvia housuja hankkia, niin tyyliä ei voi olla missään muussakaan asiassa.
Uimapuvussa ei häiritse tietenkään, mutta normaalivaatteissa ei kiihota pätkän vertaa.
M38
housuissa näyttää huvittavalta ja nololta. Kertoo siitä, ettei nainen ymmärrä pukeutumisesta mitään ja sellaiset naiset eivät minua kiinnosta. Jos ei osaa istuvia housuja hankkia, niin tyyliä ei voi olla missään muussakaan asiassa.
Uimapuvussa ei häiritse tietenkään, mutta normaalivaatteissa ei kiihota pätkän vertaa.
M38
Erittäin hyvin kirjoitettu... Uimapuvussa todella nätti, tai ns tiukoissa stretch housuissakin voi olla hieno, mutta jos arkivaateissa on cameltoe niin on pukeutumisessa vikaa.
Kaksi puolikasta ja välissä selvä halkio. Kamelin kavio on sellainen ja niin on naisen pillukin, jonka voi joskus tiukkojen housujen läpi selvästi hahmottaa, varsinkin, jos on korkea häpykumpu ja rehevät ulommat häpyhuulet. Nuorella naisella uikkareissa tms ihan kiva, mutta kypsemmän rouvan talvifarkuissa ei niinkään kiva.
Minua ainakin kiihottaa kamelinvarvas aina, jos omistajan on muuten hyvännäköinen nainen ja kantaa kamelinvarvasta ylpeänä :).
voi joskus tiukkojen housujen läpi selvästi hahmottaa, varsinkin, jos on korkea häpykumpu ja rehevät ulommat häpyhuulet.
olennaisinta on kuitenkin, että pillussa ei ole tuuheaa karvoitusta. Se peittää camel toen tehokkaasti. Poslari on paras.
Minua ainakin kiihottaa kamelinvarvas aina, jos omistajan on muuten hyvännäköinen nainen ja kantaa kamelinvarvasta ylpeänä :).
mutta oonkin nainen. Mutta en myöskään tykkää miehillä tiukoista housuista, joista vehkeet pullottaa. On paljon seksikkäämpää kun ei ole ihan kaikkea pingotettu näkyville...
On todella seksikäs jos cameltoe näkyy esim farkkuleggenseistä tai muista tiukoista housuista. Liian ylös vedetyissä collegeissa ei näytä hyvältä. M35
Kamelinvarvas on ehdottomasti kiva ja kiihottava. Tekee mieli myös kokeilla miltä se kamelinvarvas tuntuu.
ole kaunis koska se kertoo, että karvat on poistettu. Kaunein pillu on aito tuhero.
ole kaunis koska se kertoo, että karvat on poistettu. Kaunein pillu on aito tuhero.
päinvastoin!
Rämemajava on out -posliini silkkaa kauneutta.
Ehdottomasti kiva.