Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikunnasta oikeasti yhtään mitään hyötyä??

Vierailija
15.02.2012 |

Mä oon 10 vuotta maannu sohvalla ja syönyt hyvin. No paino on noussu kivasti, mutta nyt pariin vuoteen ei ole vaaka liikahtanut mihinkään, eli samassa lukemassa on pysynyt, vaikka muutosta ei ole tapahtunut ruuassa tai liikunnassa.

Sain rakkaasta sohvailusta tarpeekseni tossa viime kesän lopulla ja aloin liikkumaan, siis kunnolla. Pitkiä lenkkejä koiran kanssa, pyöräilyä, nyt kuntosalia ja uintia, mut paino pysyy silti samana.

Siis tiivistettynä, että liikut tai et, niin painossa ei tapahdu muutosta. Se on ilmeisesti sit vain ja ainoastaan se ruoka mitä pitää muuttaa jos laihtua haluat ja liikunta on paskapuhetta.

Ps. Ei, en ole huomannut vartalossani mitään muutosta. Vaatteet kiristää just samasta kohtaa kuin puoli vuotta sitten ja liikuntaa harrastan 3-4krt viikossa. Ennen harrastin 0krt viikossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen kuullut. Itse olen lihonut muutamien vuosien aikana yli 10 kg, vaikka olen harrastanut liikuntaa ja kuntoni on hyvä. Se ei estänyt läskin kertymistä liian syömisen takia.

Vierailija
2/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hyötyä siis vain karistetut kilot?

Mä saan liikunnasta seuraavia hyötyjä:

- auttaa niska- ja selkävaivoihin

- tekee olon reippaammaksi, vetreämmäksi ja paremmaksi, myös henkisesti

- ei tule niin helposti kylmä (nyt kun oon kököttänyt sisällä pari päivää, on tosi kylmä koko ajan)

Liikunta on ennen kaikkea satsaus tulevaisuuteen. Vanhana on vähemmän vaivainen, kun pitää kehostaan huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi täysin mahdotonta, että painosi pysyisi samana, kun kerran kulutus on kasvanut. Toki jos aikaisemmalla tyylilläsi painoa tuli koko ajan lisää, niin muutos on jo sekin, jos paino ei enää nouse.

Vierailija
4/4 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa verenpaineeseen, kolesteroliin yms. yms. Sohvaperunat sairastavat enemmän ja kuolevat nuorempina, liikkumalla parannat terveyttäsi vaikka et laihtuisikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän