Kaipaako kukaan muu ikinä nuoruuden ihastustaan?
Mulla on tästä ihastumisesta kulunut aikaa jo n. 13 vuotta mutta silti tämä henkilö tulee joskus uniini, ja herään häntä kaivaten. Apua, onko tämä normaalia!? En ikinä sanonut tuolle henkilölle, että olin kovin ihastunut häneen, koska olin silloin kihloissa ja halusin olla uskollinen...mietityttää usein, teinkö väärän valinnan, olisiko pitänyt kuunnella "sydäntä". Tuo nuorimies oli ihana, vietimme aikaa yhdessä opiskelijoina ja hänkin näytti minusta tykkäävän enemmän kuin pitäisi.
Ehkä alitajuntaan jäi tuo nuorimies, olemme sitten yhdessä unissani koko loppuikäni. Tai ehkä sitten seuraavassa elämässä??
Onko muilla tällaisia fiiliksiä entisestä ihastuksesta?
Kommentit (2)
Ja juu minulla on sellainen, itseä yli 10v vanhempi mies johon ihastuin ollessani 14v. Vuosikymmen on vierähtänyt mutta yhä jättäisin kaiken ja ottaisin tämän miehen jos hän pyytäisi. Mutta nähdään ehkä kerran vuodessa, eikä hän taida tunteistani tietääkään. Enkä kerrokaan kun perhe on hänelläkin.
Mulla on ihan sama homma, että näen usein unta nuoruuden rakkaastani, ja kaipaan herätessäni. Mä luulen että se johtuu siitä, ettei ehditty selvittää asioita ennen eroa. Tässä tapauksessa ero oli haikea ja pakollinen mies kun joutui muuttamaan ulkomaille aika noppella varotusajalla.