Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako 35-40 v. olla nuorekas?

Vierailija
15.02.2012 |

Onko pakko muuttua tätimäiseksi, kun täyttää 35 v.?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teinimäinen on sitten erikseen :D

Vierailija
2/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko 35v täytettyään "täti-ikäinen"??

Itse olen 36v ja aloitin vimesyksynä eräällä yläasteella työt, eräs n.15v minua vanhempi miespuolinen opettaja ei meinanut uskoa että kumpikin lapseni on jo kouluiässä kun olen kuulema "niin nuorekas" :)

Ja ihan tavallisesti mielestäni pukeudun, tosin en mihinkään halatteihin, kukkapaitiksiin jotka napitettu kaulaan asti kiinni, päärmättyihin housuihin ja läskipohjakenkiin tms.

Viimeksi viimevkolla minua luultiin max28v ikäiseksi.

Ehkä se on sekin että en ole kuivahtanut enkä ryppyinen, ihoni on hyvä koska en ole koskaan polttanut enkä pahemmin käytä alkoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät hiukset, nudemeikki, skinny-farkut, yksivärisiä (harmaa, sininen, musta, valkoinen, ruskea) t-paitoja ja rentoja neuletakkeja, sykemittari rannekellona ja jalassa joko tennarit tai uggit. Pinni päässä.

En voisi kuvitellakaan muuttavani tyyliä konservatiivisempaan suuntaan vain siksi, että ikää alkaa mittarissa olla enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
4/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori se ei enää ole, joten pakko olla nuorekas. Ei muita vaihtoehtoja.

Vierailija
5/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just sellanen ku huvittaa, oli maailma mitä mieltä tahansa.

Vierailija
6/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin, jotka sopivat omaan persoonaan ja pukevat. Jokaisella on oma tyylinsä. Mihinkään teinikuteisiin en pukeutuisi, sillä ne ovat aikuisella naisella usein aika mauttomat. Mutta tätimäisyyteen ei kannata myöskään sortua.

Vierailija
7/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nuorekas" tarkoittaa määritelmällisesti sitä, että "olen aika vanha, mutta häpeän sitä ja melkein onnistunkin näyttämään siltä kuin en olisi".

Minä en häpeä itseäni. EN suoria, päärmättyjä housuja, korkokenkiä, tyylikästä kampausta,, enkä istuvia yläosia. Ei tätimäisyydessä ole mitään pahaa: minä olen täti, joka tietää arvonsa, jonka pätevyys riittää ilman keikistelyä ja joka mieluummin on juuri minä kuin kukaan muu.

Mulle kävi kyllä niin, viime viikolla kun vein teini-ikäistä poikaani lääkäriin, että lääkäri kysyi pojalta, jääkö "tuo sun sisko" odotusaulaan vai tuleeko mukaan - kyse kun oli pitkäjänteisestä asiasta, jota teinipoijan ei odotettu itse hoitavan. Voisin siis näyttää myös nuorelta, mutta en erityisesti halua, koska se nyt tarkoittaa käytännössä myös suttuiselta ja köyhältä näyttämistä, tukka roikkuen ja haalistuneissa farkuissa kulkemista. Oon mieluummin siistin ja kalliin näköinen.

Vierailija
8/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätimäinen...saa olla nuorekas

Vierailija
9/9 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että 35 -> on PAKKO olla nuorekas.

Katsokaa nyt vaikka miten esim. Jenni Haukiota mollataan, että on "liian tätimäinen".

Ylipäätään kaikkia yli 3-kymppisiä, jotka EIVÄT pukeudu nuorisovaatteisiin vaan klassisesti tms. pidetään mummomaisina ja tätimäisinä, ja sitä kauhistellaan.

Ette oo voineet olla huomaamatta...